Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس در مقایسه با استقلال ، ثبات بیشتری داشته و به همین دلیل موفق‌تر هم بوده است. تاریخ انتشار: 16:49 - 08 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۲۵۶

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با وضعیت فعلی باشگاه استقلال، اظهار داشت: استقلال در فصل جاری چه در زمان استراماچونی و چه در زمان فرهاد مجیدی در زمین خوب بازی می‌کند، اما مشکل کلیدی آن، مدیریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه استقلال از عدم ثبات رنج می‌برد و دلیل ناکامی چند فصل اخیر این تیم هم، نبود آرامش است.

وی در ادامه در خصوص شرایط لیگ نوزدهم، تصریح کرد: به نظر من به احتمال ۹۹ درصد لیگ برتر در فصل جاری تعطیل می‌شود، چون اصلا شرایط ادامه رقابت‌ها مهیا نیست. این موضوع فقط مربوط به ایران نیست و فوتبال در جهان تعطیل شده و به نظرم بسیاری از لیگ‌های اروپایی هم تعطیل می‌شوند. شاید فقط لیگ انگلیس در شرایط خاص بدون تماشاگر برگزار شود، ولی ما شرایط برگزاری مسابقات را نداریم.

هافبک سابق باشگاه استقلال در پایان پیرامون مقایسه شرایط این تیم با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مقایسه با استقلال در سال‌های اخیر، ثبات بیشتری داشته و به همین دلیل موفق‌تر هم بوده است. پرسپولیس در چند فصل اخیر شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده و بازیکنان این تیم در زمین با هم کاملا هماهنگ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: ابراز همدردی وزیر ورزش و جوانان با رئیس هیئت مدیره استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال مهدی کریمیان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟