Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@12:00:27 GMT

شهرداری تهران: کنسرت های آنلاین از امشب آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۲۴۴

شهرداری تهران: کنسرت های آنلاین از امشب آغاز می‌شود

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری دفتر موسیقی پخش کنسرت های آنلاین را از امشب به مدت ۱۵ شب آغاز می‌کند. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کنسرت های آنلاین در قالب ویژه برنامه (نوروزخانه)، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امشب، در برج میلاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کنسرت های آنلاین از امشب(8 فروردین) با اجرای هنرمندانی چون امید حاجیلی، مهدی جهانی، روزبه بمانی، گروه استاد اسداللهی، رضا یزدانی، گروه رستاک، حمید عسگری،  گروه گیل و آمارد (ناصر وحدتی)، مهدی یغمایی،  گروه ژوانا(سعدالله نصیری)، حمید حامی ، لیان، سینا سرلک، اشوان(اشکان خدابنده لو) و بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR   از ساعت 21 برگزار می شود.

لازم به ذکر است باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، این برنامه به منظور نشاط بخشی طراحی و اجرا شده است.

عراق|ثبت 76 مورد جدید ابتلا به کرونا و افزایش آمار مبتلایان و جانباختگانروزهای کرونایی را چگونه سپری کنیم؟ / در انجام بازی خلاق باشیم + فیلمکرونا در اروپا| از 47 هزار مبتلا به کرونا در آلمان تا هشدار درباره افزایش جرائم کرونایی

انتهای پیام/

R1014144/P1014142/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران کنسرت‌های موسیقی ایرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران کنسرت های موسیقی ایرانی شهرداری تهران کنسرت های موسیقی ایرانی معاونت فرهنگی شهرداری تهران کنسرت های آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان گفت: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت بارش بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده تأثیر سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان است که سبب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: در این ایام وزش باد (به ویژه روز دوشنبه) به صورت متوسط تا شدید خواهد بود و شمال خلیج‌فارس از اواخر وقت امشب تا اواخر سه شنبه مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته، بستان با ۳۴.۳ و ایذه با ۱۱.۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۳.۹ و حداقل به ۲۰.۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 750786

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!