Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ برای کاهش ۴۰ درصدی مبلغ قرارداد دو ماه آینده‌اش، فدراسیون فوتبال عمان از این مربی قدردانی کرد. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری الشبیبه عمان، طبق اعلام فدراسیون فوتبال عمان برانکو سرمربى کروات تیم ملى این کشور با توجه به شرایط اضطرارى ناشى از بحران کرونا به این فدراسیون پیشنهاد داده 40 درصد از حقوق ماه‌هاى آوریل و مى او کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال عمان از این اقدام ارزشمند برانکو قدردانى کرده و آن را نشانه همکارى و تعامل مربى کرووات در این شرایط ویژه دانسته است.

کمک دوباره و 200 هزار یورویی پاری‌سن‌ژرمن برای مبارزه با کرونا

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال برانکو ایوانکوویچ فوتبال برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است