Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛ در حوزه ریل تحقق راه آهن اینچه برون ، گنبد و شاهرود ، در حوزه شیلات و کشاورزی توسعه پرورش میگو و صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی و همچنین توسعه زیر ساختهای گردشگری می تواند مبنای کار قرار بگیرد .

حسین طلوعیان رئیس سازمان صمت گلستان هم گفت : اگر با همکاری بانکها بتوانیم واحدهای راکد تملک شده را به حرکت در بیاوریم می توانیم شاهد جهش خوبی در تولید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد : ۶ ماه نخست پارسال در بخش رونق تولید ۴۱۰ میلیارد تومان ، در قالب تبصره ۱۸ بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان ، در بخش نوسازی ۱۲۰ میلیارد تومان و در عنوانهای مختلف ۷۷۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی تسهیلات پرداخت شد.

48

کد خبر 1369715

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است