Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@14:05:10 GMT

معرفی بهترین شرکت های چاپ و تولید پیکسل تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۴۷۶

سابق بر این هر جایی که به تبلیغات نیاز داشت و به مراکز چاپ و تبلیغات مراجعه میکرد، برایش انبوهی تراکت چاپ میکردند و تحویلش میدادند که خدا میداند اصلا به درستی توزیع میشد یا نه و اگر هم به دست مخاطب می رسید چند درصد از آنها تکه کاغذ را نخوانده مچاله میکردند و مابقی از کاغذ سفید پشتش به عنوان چرکنویس بهره می بردند!

تبلیغاتی که مخاطب چندانی به مجموعه اضافه نمیکرد و تنها هزینه بود و دیگر هیچ!

زمان گذشت تا فهمیدیم تراکت های تبلیغاتی اگر کاربردی باشند و هدیه ای مصرفی در کنار تبلیغ مان به مخاطب پیشکش کنیم بازخورد بهتری خواهد داشت و مخاطبان بیشتری را به سمت ما خواهد کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر کسی هست که با دیدن یک هدیه کاربردی و گیفت کوچک خوشحال نشود؟

AlamdarPrint یکی از آن برند هایی است که تبلیغات را با دید مصرفی و کاربردی بودن برای مشتریانش انجام میدهد. مجموعه ای که پایش را از تبلیغات معمول فراتر گذاشته و با تولید و چاپ پیکسل، تبلیغاتی موثر را به مخاطبانش هدیه میکند.

گروه فرهنگی هنری علمدار گرافیک، مجموعه ای خود کفا و مستقل است که از سال ۹۲ در زمینه چاپ پیکسل فعالیت خود را آغاز کرده است.

در ابتدا با استفاده از مواد خام پیکسل چینی و دستگاه های وارداتی کار خود را راه اندازی کردند اما دیری نگذشت که به فکر تولید ملی در این زمینه افتادند. با تلاش بی وقفه و شبانه روزی به متخصصین و دستگاه ساز ها رجوع کرده و مدام در پی تولید قطعه ای مشابه پیکسل خام چینی بودند. قطعه ای که به لحاظ کیفیت نه تنها قابل رقابت با نمونه چینی باشد بلکه با افتخار به ایرانی بودنش، کیفیتی بالاتر نیز داشته باشد. پس از مدت ها زحمت و صرف هزینه و انرژی بسیار موفق به تولید پیکسل خام ایرانی با کیفیتی بدون اغراق بالاتر از نسخه چینی آن شدند و حتی ایراداتی که پیکسل خام چینی داشت را در نمونه ایرانی آن رفع کردند. آن هم با دست خالی و بدون بهره بردن از تکنولوژی و دستگاه های غول پیکر چینی ها! با قیمتی پایین تر از پیکسل خام چینی! ازین رو استقبال قابل توجهی از جانب تولید کنندگان پیکسل از این مواد خام شد. در حال حاضر صفر تا صد مراحل تولید پیکسل به دست کارشناسان ایرانی زیر نظر علمدار پرینت تولید شده و ازین رو پایین ترین قیمت را همراه بالاترین کیفیت تولیدی کرده اند.

رفته رفته کار وسعت گرفت و با کمک مهندسان ایرانی اقدام به تولید دستگاه تولید پیکسل پنوماتیک نیز کردند که به جرات میتوان گفت حساسیت و دقت کار در اندازه های صدم میلیمتر بسیار دقیق تر از نمونه دستگاه های تولید پیکسل چینی رعایت شده بود. ازین رو خرابی هایی که بر اثر عدم دقت و کیفیت دستگاه به بار می آمد به صفر رسید و در نتیجه قیمت تمام شده محصول باز هم پایین تر آمده است. البته تولید دستگاه ها در حال حاضر صرفا برای داخل مجموعه صورت میگیرد و برنامه تولید و پخش دستگاه ها بصورت تیراژ عمده در دستور کار این مجموعه قرار دارد که در آینده ای نزدیک، آن نیز محقق خواهد شد.

فعالیت علمدار پرینت به سه بخش کلی تقسیم میشود:

در وهله اول به تولید مواد خام پیکسل و عرضه آن بصورت عمده به تولید کنندگان پیکسل می پردازند. به این صورت که در صورت تمایل مشتری نمونه کار رایگان برای ایشان ارسال کرده و در صورت رضایت بسته به سفارش مشتری تیراژ مورد نظر ایشان را به دستشان خواهند رساند.آن هم در کمترین زمان ممکن و بدون معطلی زیرا با بهره گیری از دستگاه های مجهز ظرفیت تولیدی مجموعه را بالا برده و به میزان قابل توجهی موجودی محصولاتش را بالا نگه داشته است و این مطلب باعث میشود کسی منتظر تولید مواد خام نشود و در همان روز که سفارش خود را ثبت میکنند بسته سفارش تحویل پست، تیپاکس و یا باربری شود. که نحوه ارسال نیز با توجه به شرایط زمانی و مکانی و به انتخاب مشتریست.

مواد خامی با بالاترین کیفیت ورق فلزی، قطعه ای فاقد هرگونه تیزی و برندگی، سوزنی کاملا تیز و لعاب کاری شده، روکش سلفونی فاقد خط و خش و کرک و آلودگی و بسته بندی درخور و مناسب. ازین رو میتوان ادعا کرد که عرضه بالاترین کیفیت مواد خام پیکسل ایرانی توسط جوانان ایرانی در مجموعه علمدار پرینت صورت میگیرد.
بخش دوم فعالیت گروه فرهنگی هنری علمدار معطوف تولید اقلام فرهنگی در قالب پیکسل، جاکلیدی، ماگ و مینی ماگ، ساک پارچه ای،لیبل، دفتر و... است که در فروشگاه های محصولات فرهنگی و مذهبی و همچنین در کتابفروشی ها و... در بخش گیفت و اقلام کادویی بفروش میرسد. نزدیک به ۳۰۰۰ طرح اختصاصی توسط طراحان خلاق عمدار پرینت که تمرکزشان بر نشر ارزش های انقلابی و دینی بوده طراحی شده است که با خلاقیتی مثل زدنی و غیر قابل وصف به طراحی اصولی و ترویج مضامینی که در قبال آن احساس مسئولیت میکردند و همچنین طرح های فانتزی و خلاقانه و دوست داشتنی پرداخته اند؛ و علمدار پرینت با نقش زدن این طرح های اختصاصی بر روی پیکسل و جاکلیدی و ماگ و... قفسه های بزرگی از فروشگاه ها را به خود اختصاص داده است. ازین رو وجه تمایز علمدار پرینت با بسیاری از تولید کنندگان دیگر در طراحی اختصاصی محصولاتش است که هیچ کدام از آنها از سایت های مختلف استخراج نشده و اختصاصی و منحصر به فرد هستند. ضمن اینکه این روند بصورت مستمر ادامه دارد و هر ماه بیش از ۳۰ طرح جدید به مجموعه طرح های علمدار اضافه می شود و این مطلب باعث میشود که استند علمدار در فروشگاه ها مدام در حال تغییر و اضافه شدن طرح ها باشد که این مطلب بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است زیرا هربار که به استند علمدار در فروشگاه محبوبشان رجوع کرده اند طرح ها برایشان تکراری نبوده و باز هم علمدار کلی حرف تازه و نو برای زدن داشته است.

علمدار دائما نمایندگی می پذیرد. نمایندگی در فروشگاه هایی به وسعت کل کشور. در بعضی از شهرها که چند فروشگاه در حال عرضه محصولات علمدار پرینت هستند. و این دسترسی مخاطبان به این محصولات را راحت تر کرده است. همچنین در سطح بین المللی یک نمایندگی در نجف اشرف و یک نمایندگی فعال در کشور لبنان نیز محصولات علمدار پرینت را عرضه میکند. آن هم با طرح هایی مناسب فرهنگ و زبان آن کشورها که همگی به دست طراحان علمدار مهیا شده اند.


بخش سوم فعالیت علمدار پرینت مربوط به چاپ و تبلیغات برای شرکت ها، فروشگاه ها، سایت ها و... است که در ابتدای این مقاله اشاره کوتاهی به آن کردیم‌. ارائه گیفت به کسی که قرار است تبلیغ شما را دریافت کند باعث میشود که همیشه آن تبلیغ را بواسطه هدیه شما همراه داشته باشد. برای مثال اگر بخواهید طرح زیبایی را برای تبلیغ خود انتخاب کنید و لوگوی برندتان را در گوشه ای از تصویر قرار دهند و برایتان روی جاکلیدی چاپ کنند، میتوانید هم از مورد استفاده بودن آن مطمئن باشید و هم از دیده شدن لوگو خود پیش چشمان مخاطب مجموعه تان اطمینان حاصل کنید. اگر صرفا روی پیکسل نام فروشگاه و شماره تماس و آدرس خود را درج کنید که احتمالا پس از دیده شدن توسط مخاطب حواله سطل اسباب بازی های نوه اش خواهد شد! اما می توانید طرحی را در نظر بگیرید که استفاده اش به عنوان پیکسل، جاکلیدی و یا لیوان سرامیکی(ماگ) از طرف مخاطبتان دلچسب باشد. مثلا یکی از نقوش اسلیمی یا کاشی کاری. یا یک زمینه رنگی و گل گلی و شاد. و یا هر طرح دیگری بسته به بازار هدفتان. در گوشه ای از تصویر نیز طراحان علمدار پرینت تنها لوگو یا نام فروشگاهتان را به طرح اضافه کنند. در این صورت است که مخاطبتان پیکسل را برای همیشه روی کیف خود خواهد زد و لوگوی فروشگاه شما نیز همیشه همراهش خواهد بود و این یادآوری دائمی و مستمر در مورد بیزنس شما اتفاق خواهد افتاد. این مثال در مورد نوع فعالیت شما، رنج سنی بازار هدفتان و میزان هزینه ای که میخواهید برای تبلیغ خود صرف کنید میتواند انتخاب های مختلفی را پیش روی شما بگذارد. گاه پیکسل انتخاب مناسبی است و گاه جاکلیدی. ماگ و ساک پارچه ای نیز مخاطبان خاص خود را دارند. علمدار پرینت با حوصله و دقت فراوان شما را راهنمایی خواهند کرد که چه نوع محصولی مناسب بودجه و مخاطب مورد تبلیغ شماست. ضمن اینکه طراحان این مجموعه برای طراحی طرح تبلیغات شما با صبر و حوصله فراوان به کمک شما خواهند شتافت.

همچنین کاربرد دیگری که بسیاری از شرکت ها از آن بهره میگیرند چاپ لوگوی شرکت یا فروشگاه برای نصب روی سینه و یا گوشه کت پرسنل است. میتوانید توازن و یکدستی بسیار مناسبی را با استفاده ازین بج های زیبا که مزین به نام شرکت تان است بوجود آورید. و یا برای مثال پیک موتوری ای که برای ارسال سفارشات شرکت و یا فست فود و... به درب خانه ها رجوع میکند، با نصب لوگوی فست فود، به استایل مجموعه رسمیت می بخشد. پیشنهاد علمدار پرینت برای جلوه بخشیدن به یک مجموعه و گروه که یونیفرم را در چشم مخاطب شبیه سازی می کند استفاده از لوگوی آن مجموعه روی پیراهن اعضاست. خواه این تیم کارکنان یه شرکت، رانندگان یک آژانس، صندوق داران یک فروشگاه، دانش آموزان یک پیش دبستانی و یا پیک های موتوری یک فست فود باشند.

در حال حاضر برند های بزرگی در زمینه تبلیغات و تولید گیفت با علمدار پرینت کار میکنند که از میان آنها اسنپ، تپسی، علی بابا، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی، شهرداری تهران و... را میتوان نام برد.

توصیه میکنیم شما نیز برای تبلیغات کسب و کار خود به جوانان خلاق تیم علمدار پرینت (www.AlamdarPrint.Com) مراجعه کنید، قطعا با پیشنهاد های خوبی مواجه خواهید شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031VC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیکسل تولید پیکسل فروشگاه ها دستگاه ها مواد خام طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!

به روزهای پایانی فصل 24-2023 نزدیک می‌شویم. بهترین تیم‌ها و بهترین بازیکنان دنیا در چندین ماه متوالی برای کسب جام و رسیدن به افتخار با یکدیگر رقابت کردند. ستاره‌های بزرگ بار دیگر نشانه‌هایی از قدرت بی‌انتهایشان را برای رسیدن به ارزشمندترین جایزه فردی دنیا به نمایش گذاشتند: توپ طلا.

رقابت اصلی که می‌تواند برنده این جایزه را مشخص کند هنوز در راه است. نتیجه نهایی لیگ‌ها، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان یورو و قهرمان کوپا آمه‌ریکا که پایان راهی را که در آگوست سال گذشته آغاز شد مشخص خواهد کرد.

با این حال در این مقطع از سال ۲۰۲۴ می‌توان نتایج مهمی را از مشاهده اتفاقاتی که رخ داده و با توجه به تاریخچه این جایزه مشخص کرد. بسیاری از بازیکنان در ابتدای فصل به عنوان مدعی اصلی کسب این جایزه شناخته می‌شدند اما شرایط به صورتی پیش رفت که نتایج به دست آمده آنها را از این رقابت کنار زد.

حذف از جمع مدعیان

ارلینگ هالند: با وجود اینکه این ستاره نروژی تعداد گل قابل توجهی به ثمر رسانده اما از دوران اوجش خصوصا در فصل گذشته فاصله زیادی دارد و زمان زیادی هم برای بازگشت باقی نمانده است. تیم باشگاهی او در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و تیم ملی کشورش هم مجوز حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را به دست نیاورده است. تنها اتفاق خوبی که در این فصل می‌تواند برای او رخ دهد این است که بار دیگر بتواند جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد اما این افتخار برای کسب توپ طلا کافی نیست.

محمد صلاح: این بازیکن تقریبا هر فصل در جمع ۱۰ بازیکن برتر رده‌بندی توپ طلا حضور داشته است. او در این فصل عملکرد درخشانی با لیورپول در لیگ برتر داشته اما نمایشش برای بازگشت به جمع مدعیان کسب توپ طلا کافی نبوده است. ناکامی در لیگ اروپا و مصدومیتش در جام ملت‌های آفریقا باعث شد که او از این فهرست کنار گذاشته شود.

روبرت لواندوفسکی: بسیاری انتظار داشتند که این فصل بهترین فصل او در بارسا پس از فتح جایزه پی‌چی‌چی در فصل گذشته باشد. شرایط در این فصل برای به شکلی پیش رفت که جامی را به دست نیاورد و تنها امیدواری‌اش درخشش در رقابت‌های یورو با تیم ملی لهستان است.

آنتوان گریزمان: آغاز خوب او در این فصل باعث شد که بار دیگر در بین بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال قرار بگیرد. اهمیت بسیار زیادش در ترکیب اتلتیک و مادرید و تیم ملی فرانسه او را به جمع مدعیان اضافه کرد. با این حال، افت فاحش او در سال ۲۰۲۴ باعث شد که این بازیکن سقوط قابل توجهی داشته باشد و حذف اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا هم شانس او را کاهش داد. او هنوز فرصت درخشش در یورو را دارد اما رقابت برای کسب توپ طلا با شکست برابر دورتموند به پایان رسید.

لائوتارو مارتینز: هیچکس نمی‌تواند فصل فوق العاده او با اینتر در سری آ ایتالیا را انکار کند. این بازیکن بهترین گلزن رقابت‌های لیگ ایتالیاست و توانایی بسیار بالایی در رهبری تیمش برای رسیدن به یک قهرمانی دیگر نشان داد. با این حال حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست برابر اتلتیکو در مرحله یک هشتم امید او برای قرار گرفتن در جمع مدعیان کسب توپ طلا را ناامید کرد، خصوصا با پنالتی مهمی که برابر اوبلاک از دست داد.

کوین دی بروینه: بخش اول فصل برای او تحت تاثیر مصدومیتی قرار داشت که به این بازیکن اجازه حضور در میدان به همراه تیم ملی کشورش و سیتی را نداد. در ابتدای سال ۲۰۲۴ به نظر می‌رسید که دی بروینه بار دیگر قرار است به همان ستاره سابق  تبدیل شود اما رئال مادرید امید او به قهرمانی در لیگ برتر و تلاش برای کسب جام در یورو و داشتن فرصت حضور در جمع مدعیان توپ طلا در فصلی که کمتر از 19 بازی انجام داده است را از بین برد.

جمال موسیالا: این هافبک جوان آلمانی به ستاره درخشان بایرن پرفراز و نشیب این فصل تبدیل شده است. این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و با وجود شکست در فتح بوندسلیگا هنوز فرصت این را دارد که بتواند فصلش را با کسب عنوان قهرمانی در اروپا به خوبی به پایان برساند و شاید تیم ملی آلمان هم بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی فاتح یورو شود. اگر این بازیکن بتواند در هر دو تورنمنت نقش مهمی را ایفا کند، می‌تواند رویای توپ طلا را در سر داشته باشد.

بوکایو ساکا: او یک فصل موفق دیگر را با تیم ملی انگلیس و آرسنال پشت سر گذاشته است. این بازیکن همچنان فرصت کسب دوگانه قهرمانی در لیگ برتر و یورو را داشت اما شکست برابر بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که شرایط برای او بسیار دشوار شود.

مدعیان

رودری: این فصل برای او فوق العاده بوده است. برخلاف دی بروینه، این ستاره اسپانیایی در این فصل رهبر منچستر سیتی از تابستان گذشته بوده و به ستاره بزرگ تیم پپ گواردیولا تبدیل شده، تا جایی که نبودش به این تیم ضربه زده است. حذف سیتی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان باعث شد که شرایط برای او هم سخت شود اما اگر این بازیکن بتواند قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و مثل همیشه درخشان ظاهر شود و بتواند با تیم ملی اسپانیا جام قهرمانی یورو را هم بالای سر ببرد، بدون شک یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا خواهد بود.

تونی کروس: این ستاره آلمانی اظهاراتی را مطرح کرده که به نظر می‌رسد شاید این آخرین فصل حضورش در فوتبال باشد. رهبر خط میانی رئال مادرید در تمام طول سال کمک بزرگی به قهرمانی احتمالی این تیم در لالیگا کرد و شاید حتی یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کند. بازگشت قابل توجه او به تیم ملی آلمان برای حضور در رقابت‌های یورو هم می‌تواند شانس او برای کسب توپ طلا را افزایش دهد.

هری کین: با وجود از دست دادن بوندسلیگا، این بازیکن آلمانی همچنان ماشین گلزنی دست نیافتنی در اولین فصل حضورش در بایرن بوده است. تیم او هنوز در لیگ قهرمانان شانس دارد و او یکی از ستاره‌های بزرگ در رقابت‌های یورو خواهد بود. کسب این دوگانه آسان به نظر نمی‌رسد اما اگر او بتواند به آن دست پیدا کند مطمئنا شانس زیادی برای فتح توپ طلا خواهد داشت.

فلورین ویرتز: این بازیکن ستاره بزرگ ژابی آلونسو در بایر لورکوزن بوده است که می‌تواند سه‌گانه ارزشمندی را در این فصل به دست آورد. آنها موفق به فتح بوندسلیگا شدند اما حالا در تلاش هستند که بتوانند جام حذفی و لیگ اروپا را هم از آن خود کنند. اگر ویرتز نقش مهمی در تمامی این قهرمانی‌ها ایفا کند و بتواند با قهرمانی در یورو تعداد جام‌هایش را به چهار برساند فرصت بسیار خوبی برای توپ طلا خواهد داشت.

برناردو سیلوا: شرایط او هم مشابه رودری است. این بازیکن فصلی بسیار عادی در سیتی داشت و جدایی ایلکای گوندوگان از این تیم باعث شد که نقش مهم‌تری در ترکیب گواردیولا ایفا کند. عملکرد او در دیدار برابر رئال مادرید بسیار خوب بود و هنوز فرصت درخشش در یورو را هم دارد. پرتغال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌های اروپاست و این بازیکن یکی از ستاره‌های آنها خواهد بود.

وینیسیوس: این بازیکن فصل گذشته موفق شد در رای گیری توپ طلا در جایگاه ششم قرار بگیرد. به نظر می‌رسد که حالا زمان او فرا رسیده است. وینی ستاره رئال مادرید و رهبر تیم ملی برزیل است و می‌تواند به دوگانه تاریخی لالیگا و لیگ قهرمانان و شاید حتی سه‌گانه‌ای با قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا برسد که بدون شک توپ طلا را برایش به ارمغان خواهد آورد. نبردهای اصلی هنوز در راه هستند اما به نظر می‌رسد که دوران سلطنت وینی آغاز شده است.

امباپه: او به شکل جنون آمیز به دنبال فتح اولین توپ طلاست. او رقیبی برای قهرمانی در لیگ فرانسه ندارد و امیدوار است که بتواند به فینال لیگ قهرمانان هم صعود کند. تیم ملی فرانسه شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در یورو دارد و امباپه ستاره بزرگ آنها برای این رقابت‌ها است. آیا امباپه اولین توپ طلایش را به عنوان بازیکن رئال مادرید به دست خواهد آورد؟

جود بلینگام: او ستاره بی چون و چرای فوتبال اروپا در نیم فصل اول فصل جاری بود. تاثیرگذاری او در رئال مادرید به حدی بود که توانست خودش را به عنوان ستاره اول این تیم در ۲۰ سالگی معرفی کند. این بازیکن حالا به آخرین تلاش برای کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارد و امیدوار است که بتواند تیم ملی انگلیس را هم به قهرمانی در رقابت‌های یورو برساند.

شرایط نامشخص

چه اتفاقی رخ خواهد داد اگر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بتوانند قهرمانی در یورو و کوپا آمه‌ریکا را به دست آورد؟ باید به این نکته توجه داشت که آنها در حال حاضر در لیگ‌هایی حضور دارند که از سطح اول فوتبال دنیا دور است اما در طول این فصل نشان دادند که هنوز اهل رقابت هستند و از سطح لیگ‌هایی که در آنها حضور دارند بسیار بالاتر بازی می‌کند. باید دید که اگر این دو بازیکن بتوانند دوران فوتبال‌شان را به افسانه‌ای‌ترین شکل ممکن به پایان برسانند، چه کسی آنها را در رقابت برای کسب توپ طلا قرار خواهد داد.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو! (فیلم)
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد