Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:36:17 GMT

سه سناریوی پیشنهادی برای از سرگیری لالیگا

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۶۹۳

سه سناریوی پیشنهادی برای از سرگیری لالیگا

فوتبال در اسپانیا به دلیل شیوع گسترده کرونا تعطیل است و در حال حاضر ادامه رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، لالیگا و اتحادیه فوتبالیست های اسپانیا این روزها در تلاش هستند تا به راهکاری برای شروع مجدد رقابت های فوتبال در این کشور دست یابند. ضرر و زیانی که به باشگاه ها و نیز رسانه ها بر اثر تعطیلی فوتبال وارد شده، قطعا جبران ناپذیر است ولی هنوز جای امیدواری است که مانع ضرر بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته خوامه رورس مدیر مدیاپرو گفت که فصل جاری باید هر طور شده به اتمام برسد چرا که در غیر این صورت 30 درصد از درآمدها کاهش خواهد یافت و ضرر 7 میلیارد یورویی نیز به فوتبال اروپا وارد می شود.

هفته گذشته اعلام شد که لالیگا و لیگ های دسته های پایین تر تا زمان اجازه دولت از سر گرفته نخواهند شد اما چه راهکاری برای این موضوع وجود دارد؟

 

 

 

 

می توان در حال حاضر سه سناریو برای شروع مجدد فوتبال در اسپانیا را در نظر گرفت:

 

1- از سرگیری بازی ها از اواسط ماه می تا 30 ژوئن و یا 15 جولای. سناریویی که بسیار خوشبینانه است و بعید است که به مرحله اجرا برسد. شیوع بیماری کرونا روز به روز در اسپانیا بیشتر می شود و تا ریشه کن شدن آن، زمان زیادی باقیمانده است.

این سناریو بیش از همه مدنظر لالیگا و باشگاه ها قرار دارد. باشگاه ها گفته اند که حاضرند هفته ای سه بازی انجام دهند و برای شان مهم نیست که با حضور تماشاگر باشد یا در ورزشگاه خالی. اینگونه باشگاه ها می توانند مانع ضرر مالی بیشتر خود شوند. تصمیم اخیر فیفا مبنی بر معتبر بودن قراردادهایی که 30 ژوئن به اتمام می رسند نیز به اجرای این سناریو کمک خواهد کرد.

 

 

2- شروع مجدد بازی ها از ماه آگوست و پایان در ماه سپتامبر. با توجه به اینکه یورو 2020 و کوپا آمه ریکا به سال بعد موکول شده اند، اجرای این سناریو با مشکل مواجه نخواهد شد و البته لیگ ها را وادار می کند تا با داشتن زمان کافی برای فصل بعد برنامه ریزی کنند. این سناریو معقول تر نیز به نظر می رسد.

 

3- شروع مجدد لیگ ها از ماه سپتامبر. این سناریو در ابتدا بسیار بعید به نظر می رسید ولی با توجه به شیوع گسترده کرونا، حالا محتمل تر از همیشه شده است. مشکل بزرگ به برگزاری فصل 21-2020 بر می گردد و باعث خواهد شد که فصل بعد از پاییز شروع شود و در این صورت بازی ها باید به صورت فشرده برگزار شوند. در این بین قطعا تغییراتی در شکل برگزاری جام حذفی و نیز رقابت های باشگاهی اروپا ایجاد خواهد شد.

 

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شروع مجدد باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

هواداران استقلال قبل از شروع بازی با آتش بازی، شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب استقلال نداشته، پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن از لیست ۱۸ نفره کنار رفت.

جواد نکونام که از عملکرد شاگردانش در هنگام گل ذوب‌آهن عصبانی شد به شدت با فریادهایش آن‌ها را به باد انتقاد گرفت.

فرشید سمیعی که از سوی هیات مدیره استقلال جانشین علی خطیر شده، با حضور در جایگاه ویژه به تماشای بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان پرداخت.

سیدمهدی علوی معاونت فرهنگی و محسن شیرزادی معاونت مالی باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و این مسابقه را تماشا کردند.

آرش برهانی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که با ۱۰۸ گل زده بهترین گلزن تاریخ آبی‌پوشان محسوب می‌شود، تماشاگر ویژه بازی استقلال و ذوب‌آهن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جو سکو های ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، لحظاتی قبل از شروع بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ / فیلم
  • عملیات رفح«سناریوی نمایشی»نتانیاهو برای خریدوقت/عاری ازراهبرد است
  • حمله به منتقدان جود بلینگام: منصف باشید!‏
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • گزارش ماندی نایت راو 6 می؛ تورنومنت پادشاهی رینگ شروع شد/ اخبار WWE
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود