Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، اقدامات موثری از جمله؛ گندزدایی و ضدعفونی معابر، تعطیلی اصناف غیرضروری و مراسمات ختم و عروسی در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین تذکرات مکرر به شهروندان نسبت به خودداری از تردده و سفر‌های غیرضروری اعلام شد و غربالگری در مبادی ورودی شهرستان دشت آزادگان نیز اعمال شد.

سیلاوی اظهار داشت: بدلیل رعایت نکردن برخی شهروندان و بی توجهی به تذکرات مبنی بر در خانه ماندن و کنسل کردن سفر‌های غیرضروری، انسداد تمام ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ وضعیت سفید منطقه اجرایی شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این رابطه تمامی ورودی و خروجی‌های دشت آزادگان مسدود شده اند و از ورود افراد غیر ساکن و  همچنین خروج خودرو‌های بومی از شهرستان جلوگیری بعمل می‌آید و در صورت رعایت نکردن قانون وضع شده، خودرو‌های متخلف تا یک ماه توقیف می‌شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی ویروس کرونا کرونا ویروس مدیریت بحران دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان

پس از اتمام تعطیلات آخر هفته ویدئویی از ترافیک سنگین شب گذشته در جاده‌های خروجی گیلان را مشاهده می‌کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان