Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:34:33 GMT

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در تهران

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۸۸۳

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در تهران

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت: با تلاش همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۶ روز ابتدای سال جاری یک تن و ۲۷کیلو گرم انواع موادمخدر شامل: ۸۶۸کیلو تریاک، ۱۴۵ کیلو حشیش و غیره در شهر تهران کشف و در این رابطه ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق به دستگیری ۲۱۶خرده فروش شدند، تصریح کرد: همچنین ۵۲ دستگاه خودرو و ۱۸دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

این مسئول با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم، افزود: ماموریت های پلیس مبارزه با موادمخدر در پاسخگویی به دغدغه و مطالبات به حق مردم صورت می گیرد، چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق خواهد شد.

برچسب‌ها شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ تهران بزرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه

سرهنگ " حسین خواجه " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به محموله کامیون باری حامل بار هندوانه آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است و در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه