Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:15:29 GMT

هشدار به فرمانداران برای بارندگی‌های یکشنبه و دوشنبه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۹۰۰

هشدار به فرمانداران برای بارندگی‌های یکشنبه و دوشنبه

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان درباره پیش بینی بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه(10 و 11 فروردین‌ماه‌ )در استان گفت: به فرمانداری ها و شهرداری ها هشدار داده شده تا آمادگی لازم را داشته باشند.

"مجید سعیدی" در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: همه روستاها از حالت اضطرار خارج شده و در حال بررسی مجدد است تا اگر نیاز به کمک دارند، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسته غذایی یک ماهه در برخی مناطق توزیع شده و  هلال احمر و بنیاد مسکن در حال بررسی هستند تا به صاحبان خانه های تخریبی و نا ایمن چادر بدهند تا تکلیف خانه های آنها مشخص شود.

سعیدی درباره انتشار مطلبی مبنی بر آشفته بودن مدیریت بحران در شهرستان رودبار بیان کرد: کسانی که چنین حرفی می زنند، اوضاع را از راه دور کنترل می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: خدمات زیربنایی و عمرانی در مناطق سیل زده ارائه می شود. سیل بزرگ بود و همه چیز یک روزه عادی نمی شود.

وی افزود: هنوز یک ریال اعتبار از سوی دولت به ما ابلاغ نشده و با امکانات درون استانی داریم کار می کنیم.

سعیدی درباره پیش بینی بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان گفت: به فرمانداری ها و شهرداری ها هشدار داده شده تا آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان بیان کرد: احتمال بارش باران در برخی نقاط وجود دارد و باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان مدیریت بحران استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد