Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیمرها هم به مواجه با ویروس کرونا رفتند.

طرفداری- ویروس کرونا جهانی شده و هر کس در هر نقطه ای از جهان، در تلاش است تا با آن مبارزه کند.

به گزارش طرفداری، در پی شیوع ویروس کرونا در سرتاسر نقاط جهان، افراد مشهور چه در حوزه ورزش چه در حوزه های دیگر در اقدام های بشر دوستانه خود، اقدام به کمک هایی چه به لحاظ مالی چه به لحاظ تهیه برخی اقلام مورد نیاز جهت عدم انتشار بیش از پیش ویروس کرونا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان راجر فدرر 1 میلیون فرانک سوییس به خانواده های آسیب پذیر اهدا کرد. در نمونه های داخلی آن ارسال لوازم و محموله های بهداشتی به استان گیلان توسط علی کریمی بود. همچنین بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان نیز کمک های زیادی در این خصوص داشتند.

در این میان، گیمرهای مطرح جهان نیز با استریم خیرخواهانه خود با کوید-19 وارد جنگ شدند. طبق برنامه ریزی ای که انجام شد، بازی ایپکس لجندز که یکی از مشهور ترین بازی های سبک بتل رویال در جهان بازی است، توسط پلیرهای مشهور آن انتخاب شد و در تورنمنتی قرار شد تا در تعدادی مشخص بازی، به برنده جایزه 300 هزار دلاری اهدا شود و برنده نیز این جایزه در خدمت افراد مبارز با کوید-19 قرار دهند.

در این رویداد، افرادی مهمی چون شرود، تیم TSM، تیم NRG و تعدادی زیادی افراد مشهور دیگر در حوزه بازی شرکت کردند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر دهمرده افزود: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت به درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.
در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته دو هزارو ۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • رقص گیلکی حامد آهنگی با مرجانه گلچین پربازدید شد + ویدئو
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا