Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@04:09:15 GMT

تعیین تکلیف کسب سهمیه‌های باقی مانده المپیک

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۸۰۰۵

با توجه به شیوع ویروس کرونا و کناره‌گیری برخی از کشورها برای حضور در المپیک 2020 توکیو ، با تصمیم کمیته بین المللی المپیک مقرر شد این بازی‌ها با نام المپیک ۲۰۲۰ توکیو حداکثر تا تابستان سال آینده (۲۰۲۱) برگزار گردد.

اخبار ورزشی- بر این اساس کلیه سهمیه‌های کسب شده بازیهای المپیک که تا این تاریخ توسط کمیته بین المللی المپیک تایید گردیده به قوت خود باقی مانده و برنامه ریزی برای ۵۷ درصد سهمیه باقیمانده تا سه هفته آینده توسط کارگروهی از IOC (کمیته بین المللی المپیک) با فدراسیون‌های جهانی هر رشته تدوین و ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین تاریخ برگزاری بازیهای المپیک در سال ۲۰۲۱ (نام این المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد بود) توسط کارگروهی دیگر تا سه هفته آینده مشخص خواهد شد. رصد مسابقات جهانی، لیگ های حرفه ای و مسابقات قاره ای سال آینده از اهم ارزیابی این کارگروه بوده و در پایان نسبت به قرار دادن بهترین تاریخ برای برگزاری این بازی ها اقدام خواهد شد

 در مورد برنامه های المپیک سولیداریتی که جهت بازی های ۲۰۲۰ مقرر گردیده بود این برنامه ها تا زمان بازی ها یعنی ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت که شامل پرداخت حقوق قهرمانان و دیگر برنامه‌های OS می‌باشد.

همچنین کلیه هزینه‌های صورت گرفته توسط کشورها به قوت خود باقی و تمام سررسید های پرداخت فعلا معلق می گردد. و رزرو هتل ها، بلیط‌ها و هزینه های پرداختی برای سال آینده لحاظ خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک المپیک بازی بلیط حقوق کمیته بین المللی المپیک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تعیین تکلیف پرسنل حجمی و شرکتی را هرچه سریعتر انجام دهد و نیز گزارش کاملی از تبدیل وضعیت ایثارگری نیروهای شرکتی را به کمیسیون ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امروز موضوعات حقوقی و رسیدگی به پرونده‌های حقوقی شهرداری یکی از مهمترین دغدغه‌های شورا و کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا بوده و به طور جد در حال پیگیری است.

وی افزود: یکی از سوالات شورا از شهردار ضعف در پیگیری پرونده‌های حقوقی مجموعه امور حقوقی شهرداری بود که متأسفانه شاهد عملکرد ضعیف این حوزه در احقاق حق و حقوق مدیریت شهری هستیم.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از زحمات عوامل اجرایی مراسم گرامیداشت روز کارگر گفت: گرامیداشت مناسبت‌ها در مجموعه شهرداری، موجب ایجاد انگیزه، روحیه مضاعف و امید و نشاط برای نیروهای شهرداری خواهد شد.

پناهی ادامه داد: در گذشته شاهد خدمات و اقدامات خوبی در جهت پیشبرد برنامه‌های شهری انجام گرفته بودیم اما از دیدگاه ما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: سرعت و جدیت دو مقوله بسیار مهم و اساسی است که امور حقوقی شهرداری در جهت دفاع از حق و حقوق شهرداری و شهروندان باید به این دو مقوله توجه بیشتری داشته باشد.

پناهی در ادامه با گلایه از بعضی محکومیت‌ها در پرونده‌های حقوقی شهرداری نزد محاکم قضائی اضافه کرد: باید تلاش شود پرونده‌های جاری در نهادهای قضائی با دفاع قانونی به نفع مدیریت شهری به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به انتصابات اخیر در مجموعه شهرداری خاطرنشان کرد: شایسته سالاری که شعار شهردار ارومیه بود باید در مدیریت شهری اجرایی شود.

پناهی در ادامه با تأکید مجدد بر اینکه شایسته‌سالاری باید در مدیریت شهری حاکم شود، اظهار کرد: امروز شهردار ارومیه در پست خود ثابت ماند و انتصابات جزو وظایف ذاتی شهردار است و شورا نیز هیچ دخالتی نمی‌کند اما نظارت کامل بر امورات دارد.

وی تصریح کرد: طبقه‌بندی مشاغل، تحصیلات مرتبط، توانمندی فرد باید در انتصابات مدیران شهرداری هم از سوی شهردار و هم از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مدنظر گرفته شود.

پناهی با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی ضمن خدمت برای پرسنل شهرداری گفت: دوره‌های آموزش ضمن خدمت باید از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تقویت و آموزش‌های خاص برای نیروهای تخصصی جزو برنامه‌های آینده باشد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تمدید و تعیین تکلیف پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تعیین تکلیف پرسنل حجمی و شرکتی را هرچه سریع‌تر انجام دهد و نیز گزارش کاملی از تبدیل وضعیت ایثارگری نیروهای شرکتی را به کمیسیون ارائه کند.

کد خبر 751011

دیگر خبرها

  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است