Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:15:18 GMT

تحقق شعار سال اولویت مسئولان قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۸۵۵۳

تحقق شعار سال اولویت مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: مسئولان شعار سال را در اولویت قرار دهند و از ظرفیت های استان برای رفع مشکل بیکاری جوانان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، با اعلام این خبر ضمن تبریک ماه شعبان، افزود: این ماه فرصتی برای استغفار و توبه به درگاه الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت دعا، مناجات، استغفار و صدقه دادن در ماه شعبان، اظهار داشت: در این روزها همگی دست به دعا شویم و برای سلامتی ملت ایران و ریشه کن شدن ویروس کرونا به اهل بیت(ع) توسل کنیم.

 

وی به بیان ثواب استغفار پرداخت و گفت: ۷۰ مرتبه استغفار در ماه شعبان همانند ۷۰ هزار مرتبه در ماه‌های دیگر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه صدقه دادن در ماه شعبان ثواب بسیار دارد، بیان کرد: نیکوکاران و خیرین در این ماه که به بیماران کرونایی و فقرا کمک می‌کنند، اجر معنوی دارند.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه شعار سال باید در اولویت مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: همه برای تحقق شعار سال باید گام های استواری بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیکاری را معضل بزرگ جامعه امروز خواند و اظهار داشت: در سایه تحقق شعار سال باید مشکل بیکاری جامعه و جوانان برطرف شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ظرفیت های استان لرستان در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان، عنوان داشت: از این ظرفیت ها باید استفاده شود تا با اشتغال زایی و حرکت به سمت جهش تولید شاهد رونق اقتصادی باشیم./9451/

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: سال جهش تولید جهش تولید اقتصاد حجت الاسلام والمسلمین ماه شعبان شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) گفت: همچنین ضرورت دارد تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در تمامی مدارس در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام احمد محمودی، اعتراضات دانشجویی در آمریکا را انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دانست وافزود: ۱۰ سال قبل رهبرمعظم انقلاب به جوانان غربی منشأ شعار‌های امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب و تحولات دانشگاهی در آمریکا است.

خطیب جمعه اصفهان با گرامیداشت مقام معلم، شغل معلمی را سرچشمه گرفته از جایگاه خداوند در مقابل انسان دانست وافزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند جایگاه معلم بسیار ارزشمند است و بر موضوع پرورش و تربیت از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش تاکید دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی با در پیش بودن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: امام صادق در دوران بسیار حساسی و حکومت بنی امیه و حکومت عباسیان ظالم جامعه اسلامی را مدیریت کردند و در مواجه با موضوعات انحرافی به گونه‌ای با جهاد تبیین عمل کردند که امروز شاهدیم از ایشان به‌عنوان مؤسس حزب شیعه نام برده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند دچار خسران شده و سرمایه انسانیت و معنویت که امنیت الهی است را از دست می‌دهد، ضرورت دارد با کسب تقوای الهی از ویژگی‌های منفی دوری کنیم، امیدواریم خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا بفرماید.

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»