Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فیروزجا موفق شد با پیروزی مقابل شطرنج‌باز آلمانی در بین هشت نفر برتر مسابقات اینترنتی بنتربلیتس قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فیروزجا که در مسابقات اینترنتی بنتربلیتس شرکت کرده است، در مرحله چهارم این رقابت‌ها مقابل شطرنج‌بازی از آلمان قرار گرفت. روز گذشته به دلیل نقص فنی بازی او نیمه‌کاره رها شد اما امروز (جمعه) مسابقه او مقابل این حریف آلمانی پیگیری شد که فیروزجا موفق شد با نتیجه ۹ بر یک به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه فیروزجا موفق شد به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات راه پیدا کند.

مگنوس کارلسن، قهرمان شطرنج کلاسیک جهان هم موفق شده حریفش را با نتیجه هشت و نیم بر یک و نیم شکست دهد و جزو هشت نفر برتر این مسابقات قرار بگیرد.

رقابت‌های بنتربلیتس یک مسابقات حذفی با ۱۲۸ بازیکن در سایت chess۲۴ است که در آن از همه بازیکنان خواسته می‌شود تا هنگام بازی از تمام قدرت تفکر خود استفاده کنند.

مجموع جوایز این مسابقات ۵۰ هزار دلار است که نفر اول این دیدار می‌تواند ۱۴ هزار دلار را برنده شود. هر مسابقه از ۱۶ بازی ۳ دقیقه‌ای برق‌آسا تشکیل می‌شود و برنده اولین شطرنج بازی است که به ۸.۵ امتیاز برسد. در صورتی که با ۱۶ بازی برنده مشخص نشد یک بازی ۳ دقیقه ای دیگر انجام خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031VS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شطرنج علیرضا فیروزجا موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد تا امید قهرمانی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس به طور کامل از بین برود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد