Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:54:20 GMT

فرانسه وضعیت قرنطینه را تا ۲۷فروردین تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۰۳۸

فرانسه وضعیت قرنطینه را تا ۲۷فروردین تمدید کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه خبر داد که وضعیت قرنطینه در این کشور که به دلیل شیوع ویروس کرونا برقرار شده بود برای دو هفته دیگر و تا 15 آوریل (27 فروردین) تمدید می‌شود.

بر اساس قوانین قرنطینه در فرانسه، تمامی جابجایی‌ها در این کشور تا 15 آوریل محدود می‌شود و کسانی که قوانین جدید فرانسه برای مقابله با ویروس کرونا را نقض کنند مجازات خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به شهروندان تنها برای خرید غذا یا رفتن به سر کار (در صورتی که کار کردن از خانه غیرممکن باشد) اجازه خروج از منازل داده خواهد شد.

اولویت توزیع ماسک و ابزارهای پیشگیری برای پزشکان و تیم‌های پزشکی خواهد بود و ارتش این کشور نیز در مناطق شیوع ویروس کرونا مستقر خواهد شد.

آخرین آمارها در فرانسه حاکی از آن است که دست کم 30 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 1700 نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرانسه امانوئل ماکرون قرنطینه ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «غسان ابو سته» پزشک فلسطینی از ممانعت مقامات فرودگاه «شارل دوگل» فرانسه نسبت به ورود وی به خاک این کشور خبر داد.

این در حالی است که دکتر غسان ابو سته قرار بود در سنای فرانسه سخنرانی داشته باشد، اما مقامات فرودگاه شارل دوگل فرانسه به بهانه اینکه آلمان وی را به مدت یک سال به خاک اروپا ممنوع الورود کرده، از ورود او به خاک فرانسه جلوگیری کردند.

دکتر ابو سته که شاهد نخستین ماه‌های جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه طی جنگ جاری بوده تاکید کرد که اروپا قصد دارد صدای شاهدان عینی نسل‌کشی جمعی ساکنان نوار محاصره‌شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را خاموش کند.

کد خبر 6096469

دیگر خبرها

  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور