Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نخست وزیری انگلیس لحظاتی پیش خبر از مثبت بودن آزمایش کرونای بوریس جانسون داد. آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا بیان کرد: پیشنهاد ما این است مردم مؤمن و متعهد  در یک روز و یک ساعت همگی در جای خود حالت تضرع و توبه و توسّل پیدا کنند، انشاء الله خداوند این بلا را از جامعه بشری رفع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  #فوتوـ نیوزـ تابناک معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار تهران گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در مرحله نخست به مدت یک هفته ادامه دارد که درصورت نیاز و ضرورت قابل تمدید خواهد بود. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی تاکید کرد که آمریکا دانشمندان ایرانی را در بحبوحه بیماری کوید ۱۹ گروگان گرفته است و حتی در شرایط شیوع این بیماری، اجازه مرخصی پزشکی به آنها نمی دهد. استاندار تهران با اعلام اینکه محدودیت‌های تردد در استان تهران تا دو هفته ادامه دارد، از صدور و توزیع کارت تردد برای شاغلینی که محل کار و سکونتشان متفاوت است، خبر داد. رئیس اورژانس فارس گفت: با فوت یکی دیگر از مصرف کنندگان الکل در استان، آمار جانباختگان مسمومیت الکلی به ۷۵ نفر رسید. #فوتوـ نیوزـ تابناک عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: متاسفانه آزمایش کرونا احسان حدادی قهرمان شایسته المپیک مثبت اعلام شد. مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی دیگر به واکنش ها به نقدهایش به سریال پایتخت پاسخ داد و موشت: کلمه پایتخت از ابداعات فرهنگ شاهی  و مخصوص ایران است. در زبان های عربی و انگلیسی برای مرکز سیاسی کشور، کلمات عاصمه و کپیتال بکار می روند که هر دو به معنای شهر بزرگ یا مرکز سیاسی کشور هستند. این نکته و ضرورت خودداری از بکار بردن  کلمه پایتخت را از سالهای  دور بارها تذکر داده‌ام ولی توجهی به آن نشد. البته اخیرا که مقاله ماهم شاه شده‌ایم را نوشتم و منتشر کردم، به من می گویند دیگر ضرورتی ندارد این کلمه را کنار بگذاریم! ضمنا همانطور که در مقاله موردنظر تاکید کردم، نباید نقاط قوت رسانه ملی را نادیده گرفت. نباید تلویزیون را فقط سفید یا فقط سیاه ببینیم.می بینیدکه تلویزیون ما رنگی است. #فوتوـ نیوزـ تابناک

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 پزشکان بدون مرز جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی پایتخت بوریس جانسون احسان حدادی کروناویروس نوروز 99 پزشکان بدون مرز جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)

عصر ایران _ مجید قناد به تازگی در یک مصاحبه گفته است که در اوایل دهه شصت حتی دست زدن کودکان در صدا و سیما هم سانسور می‌شد. او گفته مجبور شده‌اند 7 قسمت را دوباره فیلمبرداری کنند تا بچه‌ها تک انگشتی دست بزنند!

گزارش را اینجا ببینید

فرناز رهنما هم در مصاحبه دیگری گفته مجبور شده‌اند سکانس‌هایی را دوبار فیلمبرداری کنند تا او این بار نام همسرش را بدون کلمه «جان» صدا بزند. در این گزارش نگاهی کرده‌ایم به سانسورهای عجیب و غریب در صدا و سیما.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده! تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما

دیگر خبرها

  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس