Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش خواهد داد.

"حسین کلانتری" که به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان از محورهای مهم مواصلاتی استان بازدیدی داشت، افزود: هم افزایی و همکاری همه جانبه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا را با اختلال رو به رو کرده و کاهش موارد ابتلاء را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جزئیات طرح، اظهارکرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی یک طرح ملی بوده و در سطح ستاد ملی مدیریت کرونا به بحث گذاشته شده و مصوباتی نیز پیرامون این طرح شکل گرفت و با تأیید رئیس جمهور در ساعت صفر جمعه با ابلاغ به تمام استان‌ها مصوبات لازم الاجرا شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرمانده میدانی این طرح در کشور نیروی انتظامی بوده، اما تمامی دستگاه‌ها و فرمانداران موظف به همکاری کامل برای اجرای کامل مطلوب این طرح شدند.
کلانتری تصریح کرد: مردم به هر دو پویش مهم «در خانه بمانیم» و « به خانه برگردیم» توجه ویژه کنند و اطمینان داشته باشند که هدف اصلی این حساسیت‌ها حفظ سلامتی خود مردم است.
وی ورود هر گونه مسافر به استان را مطلقا ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: قطعاً اجازه ورود جز به افراد بومی و ساکن در استان داده نخواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تنها در موارد خاص مانند موارد درمانی که در قانون و مصوبات پیش بینی شده، اقدامات تردد انجام خواهد شد که این موضوع باید به تایید کمیته خاص برسد.
کلانتری با تاکید بر همکاری و نگاه تعاملی در اجرای طرح، تاکید کرد: نگاه ما تعاملی و پیشگیرانه بوده و این طرح برای حفظ سلامت خود مردم است، اما با تخلفات احتمالی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
وی اظهارکرد: برای عملیاتی سازی بیش از پیش شعار کرونا را شکست خواهیم داد، گام برخواهیم داشت و لازمه این مهم همکاری مردم در قطع زنجیره میزبانی از ویروس است.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجرای این طرح در استان را رضایت بخش دانست و بیان کرد: با اجرای دقیق و صحیح این طرح و همکاری و تعامل مردم، علاوه بر قطع زنجیره انتقال، این ویروس خطرناک نیز ریشه کن خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس در خانه بمانیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح فاصله گذاری اجتماعی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد