Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استانداران قم و خراسان رضوی بر اجرای قاطعانه طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور تامین سلامت مردم تاکید و گزارش تازه ترین  اقدامات و نتایج  میدانی اجرای این طرح را دریافت کرد.

براساس این گزارش، رئیس مجلس در گفت و گوی تلفنی با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن دریافت گزارش‌های جدید از اقدامات  وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، بر حمایت  مجلس از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و با اشاره به  لزوم  ارزیابی میدانی آثار و  نتایج این طرح در  تامین  سلامت عمومی  و تقویت مدیریت متمرکز مبارزه با  کرونا گفت: قطع زنجیره انتقال کرونا، مستلزم تصمیم گیری منسجم،  افزایش هماهنگی بین بخشی و اجرای بموقع و  قاطعانه تصمیمات ملی در سراسر کشور است که این روش با سرعت بخشیدن به قطع زنجیره شیوع از  فشار  کرونا بر مردم و کادر  درمانی خواهد کاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لاریجانی همچنین  در تماس با استانداران قم و خراسان رضوی ضمن دریافت گزارش این استانداران از اعمال  محدودیت‌های آمد و شد درون‌شهری و برون‌شهری در چارچوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهارداشت: اجرای محدودیت‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا  برای همه کشور الزامی بوده  و روند اجرای آن  باید  بدون مسامحه  و اعمال سلیقه و در عین حال فارغ از ا افراط و تفریط صورت گیرد تا چرخه انتقال  این بیماری  متوقف گردد.

وی در  گفت و گو با استانداران قم و خراسان رضوی همچنین  بر تقویت آمادگی‌های مورد نیاز این استان ها بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و منابع تخصیص یافته تاکید کرد و گفت: اقدامات کنترلی اغلب استان‌های کشور در مواجهه با بیماری کرونا قابل تقدیر است و آمار‌های امید بخشی در خصوص درمان و پیشگیری از بیماری کرونا از آن‌ها دریافت می‌شود؛ لذا با اجرای تصمیمات ملی، مدیریت میدانی و همکاری مردم می توان  چرخه انتقال  کرونا را مسدود کرد.

در آغاز این گفت و گو ها وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و استانداران قم و خراسان رضوی،گزارش های جداگانه ای از آخرین تدابیر، امادگی ها و اقدامات صورت گرفته در مقابله با شیوع کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

منبع: الف

کلیدواژه: استانداران قم و خراسان رضوی طرح فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد