Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهرییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و افزایش ضریب ایمنی و سلامت کارکنان خدوم شهر، ۸ هزار ماسک نانو قابل شستشو در اختیار پرسنل مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری قرار گرفت.

او گفتک با هدف پیشگیری از کرونا ویروس و در راستای تأمین سلامت پرسنل و جلوگیری از گسترش آن با توجه به شدت انتشار ویروس، با دستور و تاکید شهردار کرمانشاه و در ادامه تامین مایحتاج بهداشتی کارکنان نسبت به توزیع ماسک بین پرسنل و همچنین نسبت به ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: ۵۵۰۰ ماسک با همکاری سازمان تاکسیرانی به رانندگان ناوگان زحمتکش تاکسیرانی و اتوبوسرانی داده شد و ۲۵۰۰ ماسک نیز به همکاری سازمان پسماند و مناطق ۸ گانه میان نیرو‌های پاکبان، فضای سبز، نگهبانان و پرسنل خدماتی توزیع گردید.

 عبدالمالکی بیان کرد: خدمات شهرداری در سطح شهر مانند گندزدایی و ضدعفونی معابر و اطلاع رسانی لازم جهت عدم خروج به شهروندان همچنان استمرار دارد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی پاکبان شهرداری ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی