Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وزارت امور خارجه روسیه، سرگئی لاوروف روز جمعه با «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه در ادامه گفت وگوی تلفنی روز گذشته روسای جمهوری دو کشور درباره اوضاع پیرامون شیوع بیماری کرونا تبادل نظر کرد.

وزیران خارجه روسیه و فرانسه درخصوص وضعیت پیرامون انتشار بیماری کرونا گفت وگو کرده و تدابیر لازم برای هماهنگی تلاش ها ازجمله برای حل مسائل مرتبط با بازگشت اتباع دو کشور به میهن خود را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دو طرف همچنین گام های احتمالی در شورای امنیت سازمان ملل را برای کمک به تقویت صلح و امنیت در پیوند با مبارزه با ویروس کرونا را بررسی کردند.

در این گفت وگوی تلفنی در مورد مسائل سوریه، مناقشه لیبی و بحران اوکراین نیز گفت وگو شد. 

 لاوروف درباره انتشار بیماری کرونا با وزیر خارجه چین نیز گفت وگو کرد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در نشست خبری در مسکو گفت: سرگئی لاوروف و «وانگ یی» به موثر بودن تدابیر دو کشور برای مبارزه با بیماری کرونا اشاره کردند.

دو طرف همکایهای روسیه و چین در عرصه مبارزه با کرونا و تبادل تجربیات در مبارزه با این بیماری همه گیر جهان را عالی ارزیابی کردند. 

وزیر خارجه روسیه امروز با شیخ عبدالله بن زایدآل نهیان وزیر خارجه امارات هم گفت وگوی تلفنی کرد و کرونا محور مذاکره تلفنی دو طرف را تشکیل می داد.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: دو طرف مسائل مهم همکاریهای دوجانبه روسیه و امارات و نیز انتقال اتباع روسی (علاقه مند به بازگشت به کشور خود) از امارات در شرایط وضعیت فوق العاده پیش امده بر اثر شیوع بیماری کرونا را بررسی کردند.

 لاوروف در گفت وگوی تلفنی دیگری، با ولادیمیر مکی وزیر خارجه بلاروس درباره وضعیت پیرامون انتشار کرونا در عرصه بیم المللی تبادل نظر کرد.

دو طرف مسائل در رابطه با هماهنگی همکاریهای روسیه و بلاروس برای بازگشت شهروندان دو کشور از خارج در شرایط مبارزه با شیوع کرونا را بررسی کردند. 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا روسیه فرانسه سرگئی لاوروف چین پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روسیه فرانسه سرگئی لاوروف چین روسیه فرانسه روسیه فرانسه سوریه لیبی اوکراین روسیه روسیه روسیه روسیه روسیه روسیه ویروس کرونا روسیه فرانسه سرگئی لاوروف چین بررسی کردند گفت وگوی تلفنی بیماری کرونا خارجه روسیه وزیر خارجه دو کشور دو طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: پایه‌های مستحکم صادرات دانش بنیان در حال بنا شدن است و نتیجه آن طی سال‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود به طوری که ایران به یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد.

او بیان کرد: ما به دنبال افزایش مقاصد صادراتی هستیم که می‌تواند سهم بیشتری از بازار‌ها را در اختیار ایران قرار بدهد و محدودیت‌های قیمت‌گذاری برای ایران را از میان بردارد.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: با برگزاری هر نمایشگاه یک میلیارد یورو به صادرات کشور افزوده شده و ما قصد داریم با برپایی ایران اکسپو ۲۰۲۴ این میزان را به ۲ میلیارد یورو برسانیم.

به گفته ضیغمی، سال هزار چهارصد و سه و اجلاس آفریقا هر نمایشگاه به نظرم خوش پتانسیل خودش را دارد می‌تواند عملاً یک بهم رسانی را ایجاد کند یک فعالیتی را اصطلاحاً جوش بدهد نمایشگاه ۱۴۰۳ یک پتانسیل قابل توجهی خودش دارد و شرکت‌های قوی‌تری که از ایران دارند میان شرکت‌های پتانسیل بیشتر و تجار قوی‌تری که از خارج از کشور با کیفیت ما وقت گذاشتیم دعوت کردیم و داردن تو این برنامه شرکت می‌کنند و برنامه ویژه‌ای داریم و بازدید از مراکز صنعتی ایران شرکت‌های بزرگ توانمند ایران و خوب این برنامه‌ها را پارسال نتوانستیم هماهنگ کنیم خود اینها می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد در اینکه این توافقات هرچه بیشتر به قرارداد‌ها و قرارداد‌های فروش بتواند منجر بشود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان