Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:12:39 GMT

اتوبوسرانی: دستور تعطیلی هنوز به ما ابلاغ نشده

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۰۳۱۳

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمود ترفع درباره تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی به دلیل کرونا اظهارداشت: ملاک عمل ما ابلاغ مصوبات ستاد مقابله با کرونا از سوی دولت است و تابع تصمیم شورای اسلامی شهر و تدبیر شهردار تهران هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی، پیشنهاد ستاد مقابله با کرونا در تهران است که به هیات دولت ارائه شده است، اظهار کرد: برای تعطیلی فعالیت ناوگان باید منتظر ابلاغ این تصمیم از سوی دولت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترفع با بیان اینکه آمادگی داریم خدمات ناوگان اتوبوسرانی را همچون گذشته ادامه بدهیم، محدود و یا تعطیل کنیم، تصریح کرد:اگر تصمیم مسئولان مربوطه، تعطیلی خدمات ناوگان به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا باشد، آماده اجرای این تصمیم هستیم.

وی با اشاره به اینکه هماهنگ و همسو با مصوبات دولت و ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کنیم، خاطر‌نشان کرد: این انعطاف را داریم که بر مبنای تصمیم‌گیری دستگاه‌های مسئول عمل کنیم و مهم‌ترین موضوع برایمان کمک به حفظ سلامت مردم است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی تهران، انتظار می‌رود دولت بسته‌های حمایتی برای رانندگان اتوبوس به ویژه رانندگان بخش خصوصی که حقوق‌بگیر نیستند، در نظر گرفته و نسبت به تخصیص آن به این افراد اقدام کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 پزشکان بدون مرز جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی شرکت واحد اتوبوسرانی تعطیلی حمل و نقل عمومی ستاد مقابله با کرونا کروناویروس نوروز 99 پزشکان بدون مرز جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی ناوگان اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

کد خبر 6089938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند