Web Analytics Made Easy - Statcounter

آریا عظیمی نژاد به سرمربی سابق استقلال عنوانی عجیب را نسبت داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که شب گذشته صحبتهای عجیب آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید در کمال حیرت بدون ممیزی و کات شدن ما قبل تاریخی خطاب کردن نام استراماچونی ، برای میلیون ها بیننده تلویزیونی پخش شد؛ از صبح امروز پیج اینستاگرام او آماج حملات کلامی هواداران استقلال قرار گرفت و چند پیشکسوت استقلال و همچنین رئیس کانون هواداران استقلال موضع تندی علیه برنامه عصر جدید و آریا عظیمی نژاد گرفتند و با توجه به این فضا، او مجبور به انتشار بیانیه ای اینستاگرامی شد که البته هیچ اثری از عذرخواهی در آن دیده نشد و بدتر از آن، بار دیگر جمله توهین امیزش خطاب به سرمربی پیشین استقلالی ها را تکرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در به وجود آمدن این جنجال، رد پای یک پرسپولیسی دو آتشه به نام احسان علیخانی به چشم می خورد چرا که ممیزی برنامه ضبط شده عصر جدید در نهایت به اطلاع او می رسد و او می توانست این بخش از صحبتهای عظیمی نژاد را مثل بسیاری از اتفاقات و صحبتهایی که تاکنون سانسور کرده، حذف کند تا مانع از این جنجال شود اما به نظر می رسد او عامدانه این بخش از صحبتهای داور به ظاهر متشخص عصر جدید را حذف نکرد تا به نوعی کری خوانی ریزی با هواداران استقلال داشته باشد.

نکته جالب در خصوص داوران برنامه عصر جدید این است که عموماً با ژست روشنفکری و حق به جانب نسبت به مسائل مختلف اظهار نظر می کنند اما از رعایت اصول اولیه اخلاق باز مانده اند به طوری که جدای از بحث توهین به استراماچونی ، تاکنون هیچ اطلاعرسانی از کمک این دوستان مولتی میلیونر و همچنین احسان علیخانی که همه مخاطبین را به کمک به مبارزه با کرونا دعوت می کنند، نشده است و مشخص نیست با چه متر و معیاری این دوستان خود را در جایگاهی می بینند که سایرین را نصیحت کرده و از اخلاق و انسانیت برای مخاطبین صحبت کنند..
در هر صورت، تا قبل از این برنامه، شاید اگر آریا عظیمی نژاد به امور روزمره خود در سطح شهر می پرداخت هیچ کس او را نمی شناخت اکا به لطف برنامه عصر جدید و تریبون رسانه ملی او به فردی شناخته تبدیل شده که این اظهار نظر نسنجیده او و البته کج سلیقگی علیخانی برای سانسور صحبتهای او، برایش گران تمام شد و چهره مخدوشی از خود برای مخاطبین ترسیم کرد چرا که پس از این هر فردی دم از اخلاق و انسانیت بزند، لااقل او نباید این کار را انجام دهد.

پی نوشت: اینکه عظیمی نژاد از بین این همه اسم خارجی تنها نام استراماچونی را به خاطر سپرده بیانگر این نکته است که او هم فوتبالی است و هم به واسطه تاثیرگذاری زیاد استراماچونی در استقلال، نام او را به خوبی به خاطر سپرده است! وگرنه بالاتر از نام سرمربی شاهین بوشهر، نام عجیب و جذاب در فوتبال ایران وجود ندارد! آی اسپورت

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال آریا عظیمی نژاد استراماچونی استقلال آریا عظیمی نژاد برنامه عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!