Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال جوانان ایران درحالی با هدایت سید سیروس پورموسوی در تهران مقابل ترکمنستان، نپال و امارات قرار گرفت که به ۳ پیروزی رسید و به مرحله نهایی قهرمانی آسیا صعود کرد.

یوز‌های جوان با درخشش بازیکنانی مانند حسین نخودکار، آریا برزگر، امیر حسین نیک پور، یاسین سلمانی، احمد رضا جلالی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به مرحله نهایی رسیدند و حالا فاصله کمی تا صعود به جام جهانی جوانان ۲۰۲۱ دارند.

در مسابقات نهایی که قرار است در مهرماه برگزار شود، تیم‌های ملی فوتبال جوانان عراق، قطر، تاجیکستان، جمهوری اسلامی ایران، بحرین، عربستان سعودی، مالزی، استرالیا، کره‌جنوبی، ژاپن، اندونزی، لائوس، ویتنام، یمن و کامبوج در کنار ازبکستان حضور دارند و ۱۶ تیم از ۱۴ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۲مهر تا ۹ آبان سال ۱۳۹۹) در تاشکند برای کسب یکی از ۴ سهمیه صعود به جام جهانی جوانان رقابت می‌کنند.

تیم ملی جوانان ایران تاکنون ۴ بار در سال‌های ۱۹۷۳، ۱۹۷۴، ۱۹۷۵ و ۱۹۷۶ به قهرمانی رسیده و حالا فوتبالدوستان امیدوار هستند تا شاگردان سید اکبرپورموسوی نیز پس از مدت‌ها به قهرمانی در این مسابقات برسند. البته تیم ملی ایران در دوره پیشین در جام جهانی غایب بود، اما در سال ۲۰۱۷ در جام جهانی بود.

در سال ۲۰۱۷ تیم ملی جوانان با هدایت امیرحسین پیروانی با تیم‌های زامبیا، پرتغال و کاستاریکا هم گروه بود که تنها ۳ امتیاز از بازی نخست کسب کرد و با قرار گرفتن در رده چهارم حذف شد.

البته تیم ملی جوانان درحالی قرار بود خود را آماده مسابقات نهایی قهرمانی آسیا کند که اردوی این تیم در اسفند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و حالا برنامه‌های آماده سازی این تیم برای صعود به جام جهانی مهم است.

همچنین چندی پیش خبری منتشر شد که پورموسوی به دلیل اهمیت ندادن به تیم ملی جوانان ناراحت است و استعفا کرده، اما او خیلی زود به تیم جوانان برگشت و باید از چند ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا برای سهمیه جام جهانی بجنگد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جوانان نوروز 99 تیم ملی جوانان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد

کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ نشان رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد و به مقام قهرمانی و نخست تیمی و مجموع دست یافت.

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران امروز با پیروزی برابر هلند به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.

وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم

کیومرث هاشمی در دیدار با روسای کمیسیون‌های ورزشکاران گفت: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می‌شوند.

کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است.

سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست

سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند را جابجا کرد.

فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند؛ فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال

دور نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا فردا در بانکوک تایلند برگزار می شود و تیم ایران در مسیر سیزدهمین قهرمانی خود قرار گرفته است.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا