Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:16:52 GMT

بابلی‌های خارج نشین برای شکست کرونا به میدان آمدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۰۵۷۰

بابلی‌های خارج نشین برای شکست کرونا به میدان آمدند

دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد که انجمن فرهنگی ایرانیان اتریش مبلغ ۱۷ میلیون تومان و همچنین ۲ تن از شهروندان بابلی خارج نشسن هم مبلغ پنج میلیون تومان به حساب ستاد مردمی مبارزه با کرونای بابل جهت خرید تجهیزات درمانی بیماران کرونایی واریز کردند.

بابلی ها با تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا بر اساس نیازهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی بابل اقلام مورد نیاز آنها را تهیه و در اختیار بیمارستان ها قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان بابل که از اول اسفند با شناسایی ۲ بیمار مشکوک و رسانه ای کردن آن ، دروازه ورودی کرونا به مازندران نامیده شد ، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان که به صورت مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد ، تاکنون بیش از  ۱۱ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا را در مراکز درمانی خود پذیرش کرد که از این تعداد یکهزار و ۸۱۵  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری شدند و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.

خیرین شهرستان بابل از همان نخستین روزهای بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل با برداشتن گام ها بلند با تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا  توانستند تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان بابل بردارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بابل پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بابل ویروس کرونا بابل دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان