Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است تا در این شرایط از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند که شاهد سرایت بیماری نباشیم.

دکتر "محمدرضا پورابراهیمی" صبح امروز در بازدید از کارگاه تولید ماسک که به همت بسیج دانشجویی استان دایر شده است، عنوان کرد: مجموعه بسیج در استان کرمان برای کمک و همراهی به کادر درمانی در مواجهه با کرونا ویروس فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی از مجموعه های موثر است که در حوزه توزیع اقلام بهداشتی و تولید لوازم پزشکی مورد نیاز وارد شده اند، افزود: در مجموع حدود ۱۰ هزار عدد ماسک توسط کارگاه های بسیج دانشجویی استان کرمان روزانه تولید می شود که با ظرفیت بسیج نواحی و غیره حدود ۳۰ هزار ماسک نیاز روزانه استان را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تولید می کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده نیز توسط خیران تهیه شده و در اختیار مناطق مختلف قرار گرفته است ادامه داد: ۱۰۰ هزار ماسک را نیز طریق خیران پیگیری کردیم که بخشی از آنها تحویل و بخشی هم با همکاری بسیج سازندگی در دستور کار است تا در مناطق مختلف شهرستان های کرمان و راور و در حاشیه شهرها و مناطق محروم توزیع ش۱وند.

پورابراهیمی افزود: هماهنگی ها با شرکت های بزرگ صنعتی استان هم انجام شد و از ظرفیت مصوبات ستاد کرونا هم استفاده کردیم که این منابع در قالب تعهدات شرکت ها به استان قلمداد شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی توافق با استاندار و معاونان وزیر صمت با سه شرکت بزرگ ملی مس، مجموعه گل گهر و گهر زمین قرار است بخشی از تعهدات آنها به وزارت صمت در ارتباط با حقوق دولتی از طریق پرداخت تعهدات آنها به ستاد استانی کرونا کمک شود گفت: اولویت ما آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است تا در این شرایط از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند که شاهد سرایت بیماری نباشیم.

وی گفت: با هماهنگی خیران، وزارت صنعت و معدن و تجارت و ستاد استانی مدیریت کرونا بخشی از کار و مقدمات آن فراهم شده است.

پورابراهیمی با قدردانی از کادر درمانی و پزشکان متعهد که روزهای سختی را پشت سر می گذارند، بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته در استان کرمان، شرایط مطلوبی را در مقابله با کرونا ویروس داریم و امیدواریم با همکاری شهروندان این شرایط حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان پورابراهیمی ماسك کرمان و راور ۱۰۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد