Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@12:31:30 GMT

جوان ۲۴ ساله‌ روستایی در سیمینه‌رود میاندوآب غرق شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۱۱۹

جوان ۲۴ ساله‌ روستایی در سیمینه‌رود میاندوآب غرق شد

نادر افشارلو روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جوان از روز پنج‌شنبه در این رودخانه غرق شده و تلاش امدادگران آتش‌نشانی و هلال احمر برای کشف جسد او با گذشت ۲ روز بی‌نتیجه مانده است.

وی افزود: نیروهای سازمان آتش‌نشانی از ساعت‌های اولیه کسب این خبر، با حضور در محل حادثه کار جست‌وجو برای یافتن جسد این جوان را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: روز جمعه نیز امدادگران هلال احمر و همچنین نیروهای مردمی یه عنوان غواص به جست و جوی پیکر این جوان پرداختند ولی تلاش آنان همچنان بی‌نتیجه بود.

وی با بیان اینکه این حادثه در محدوده روستای زنجیرآباد روی داد، اظهار داشت: اکیپ امداد و نجات هلال احمر میاندوآب با استفاده از تجهیزات موجود شامل قایق موتوری به چست و جوی جسد این جوان همچنان ادامه می‌دهند.

وی به مردم توصیه کرد با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و شدت جریان آب رودخانه‌ها، مردم ضمن ماندن در خانه، از نزدیک شدن به رودخانه‌ها خودداری کنند.

این نخستین قربانی سیمینه‌رود میاندوآب در سال جاری است.

سالانه چندین نفر بر اثر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن به فنون آشنا جان خود را در رودخانه‌های زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب از دست می‌دهند.

سیمینه‌رود که در زبان محلی «تاتائوچایی» معروف است، به عنوان یکی از رودهای مهم آذربایجان‌غربی از کوهستان‌های بوکان، سقز، بانه و شمال عراق سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از شهرهای بوکان و میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی امداد و نجات دریاچه ارومیه سازمان آتش نشانی کوهستان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیمینه رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،صدها نفر در جستجوی کودک ۶ ساله نهاوندی که در رودخانه گاماسیاب غرق شده است، مشغول هستند اما متاسفانه با وجود تلاش‌های هلال احمر و آتش نشانی باید غواص وارد رودخانه شود ولی در نهاوند غواص و یا لباس غواصی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، از هلال احمر و آتش نشانی کاری بر نمی‌آید، اهالی روستاهای فیازمان، توکه و مردم اطراف در گوشه گوشه رودخانه در حال جست‌وجو هستند.

با وجود گذشت ۴ ساعت از این اتفاق هنوز خبری از امداد و نجات استان و حضور غواص‌ها از همدان نیست.

کد خبر 850242 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان همدان خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • همدان| کودک ۶ ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد
  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • سرنوشت کودک ۶ ساله فیازمانی مرگ بود
  • جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • دختر ۶ ساله نهاوندی در گاماسیاب غرق شد/نهاوند بدون غواص
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد