Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@09:47:31 GMT

۷۵ درصد از حقوق کارکنان مشاغل کوچک را تامین می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۱۲۴

به گزارش شبکه‌ای بی‌سی نیوز، به دنبال درخواست قرنطینه برای مهار شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن مردم، دولت کانادا در حال افزایش یارانه حقوق و دستمزد مشاغل کوچک و متوسط است.

"هوارد نجو" معاون رئیس بهداشت و درمان کانادا با تایید مهار شیوع کرونا از طریق قرنطینه گفت، انتظار می‌رود که زمان قرنطینه طولانی‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجو با توجه به احتمال موج دوم شیوع ویروس کرونا افزود: دوران قرنطینه در روزها و هفته‌ها تمام نمی‌شود بلکه ماه‌ها طول می‌کشد.

جاستین تردو نخست وزیر کانادا با تایید افزایش درصد حقوق و دستمزد مشاغل یاد شده توسط دولت گفت، در ماه‌های آینده فعالیت‌های اقتصادی محدود خواهد بود و مردم نیاز به خانه ماندن خواهند داشت.

تردو افزود، این بدان معناست که پرداخت حقوق به مردم همچنان ادامه خواهد داشت حتی اگر کارفرمایان به علت شیوع ویروس کرونا توانایی پرداخت نداشته باشند.

تاکنون بیش از یکصد هزار مورد ابتلای قطعی به کووید۱۹ در آمریکا تایید شده و از این تعداد، یکهزار و پانصد نفر جان باخته‌اند. این در حالی است که در کانادا نزدیک به ۳ هزار و ۹۰۰ مورد ابتلا و ۳۷ مورد فوتی ناشی از کرونا اعلام کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی دولت و مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ استاندار لرستان گفت:شوراها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و می توانند زمینه ی مشارکت مردم را در حکمرانی با دعوت و تشویق آنها به وجود آورند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به اینکه شهرداران و شهرداری ها مسئول ایجاد نشاط اجتماعی فردی و عمومی هستند، افزود: همه ی اقدامات شهرداری ها از جمله ایجاد فضای سبز، ایجاد نماهای شهری، کاهش ترافیک و تنظیف زمینه ساز نشاط فردی و اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه شوراها محل مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند.گفت:در شهرهای کوچک باید شرایطی فراهم شود که باعث تشویق مردم برای مهاجرت به آنها شوند.
استاندار لرستان همچنین در خصوص نقش شهرداری ها در گردش اقتصادی داخل استان افزود: با توجه به ازدیاد  طرح های خرد در شهرداری ها برای گردش مالی در داخل استان برای اجرای آنها از پیمانکاران بومی استفاده شود.
شفقت با اشاره به حادثه خیز بودن استان در  بحران سیل گفت: آبخیزداری و آبخوان داری در مناطق سرچشمه ی ایجاد سیل باید توسط دستگاه های مربوطه انجام شده و در شهرهایی مانند خرم آباد و پلدختر که رودخانه ها از میان شهر عبور می کنند باید تعاملات لازم با دستگاه های ذیربط انجام شوند.
استاندار لرستان با اشاره به نقش مهم نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس شورای اسلامی برای تدوین قوانین محرومیت زدایی در این شهرها افزود:نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس می توانند با تشکیل فراکسیون های لازم قوانینی را برای ایجاد زیرساخت ها و محرومیت زدایی از این شهرها تدوین کنند.




دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه