Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:43:33 GMT

تاریخ فداکاری های پاسداران را فراموش نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۱۶۸

تاریخ فداکاری های پاسداران را فراموش نخواهد کرد

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهارکرد: زندگی مردم ما با ائمه و مخصوصاً با امام حسین (ع) پیوند خورده و ایشان در همه ابعاد زندگی مردم حضور دارد.

وی افزود: علاوه بر اینکه پیامبر سفارش فراوانی در مورد امام حسین (ع) کرده، قیام ایشان هم سبب ایجاد ارادت و عمق در زندگی مردم شده به گونه ای که از هر فرصتی برای زیارت امام استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نژاد توضیح داد که راه، نام، اندیشه و تفکر امام (ع) جایگاه خاص و ویژه ای در زندگی مردم دارد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) مورد سفارش پیامبر (ص)، امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) بود، گفت: در طول تاریخ همه، خود را مدیون امام حسین (ع) می دانند و همه مبارزان با ظلم و ستم ایشان را می شناسند.

ولی نژاد با اشاره به اینکه مبارزان، مومنان و آزادی خواهان در تاریخ ویژگی های خاصی دارند، ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی هم هرجا که نیاز به دفاع، حضور، جانفشانی، فداکاری و ایثار بوده پاسداران پا میدان می گذاشتند.

وی بیان کرد: آنها در دوران انقلاب اسلامی، در دفاع از حرم چه در سوریه و عراق نقش ستودنی داشته و تاریخ این فداکاری ها را فراموش نخواهد کرد.

ولی نژاد ادامه داد: در ماه های اخیر هم سپاه یک سپهبد و سردار گران قدر به عنوان مدافع حرم را تقدیم کرد و مردم هم برای تشییع وی سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: فداکاری، ایثار، ضداستکبار بودن، طرفداری از مظلوم و غیره از ویژگی های سردار سلیمانی بود و افرادی زیادی در این گروه با این ویژگی ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه پاسداران در همه میادین و عرصه ها حضور دارند، گفت: مجموعه ای به نام بسیج در دل سپاه نمود پیدا کرده و در هر خانه ای فردی بسیجی وجود دارد.

کد خبر 4887459

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی بارش باران سیلاب حوادث چهارشنبه سوری طرح غربالگری نوروز زندگی مردم امام حسین ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند