Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۰۰ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵- محور وازک – بلده، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور گنجنامه – تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷- محور پونل – خلخال، واقع در استان گیلان و اردبیل، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸- محور سروآباد – پاوه، واقع دراستان کردستان، از مورخ ۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۷ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۰- محور خلخال – اسالم، واقع در استان اردبیل، از مورخ ۱۹ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۱– محور پل زال- اندیمشک، واقع در استان خوزستان، از مورخ ۲۱ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۲– محور روانسر – کامیاران، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۲۱ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۳– محور جوانرود – پلنگانه، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۲۳ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۴– محور ثلاث – بزمیرآباد - سرپل ذهاب، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۲۳ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۵– محور جم – ریز، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۲۴ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۶– محور ثلاث – زمکان، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۷ – محورثلاث – کوزران، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۸ – محور ثلاث - مله کرمینه - سرپل ذهاب، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۹ – محور قدیم باغچه – مشهد، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۲۶ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲۰ – محور کمربندی دیر، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۱ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲۱- آزادراه چالوس-مرزن آباد وبالعکس، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۱ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲۲ – محور جاده تلو، واقع در استان تهران، از مورخ ۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲۳ – محور رودبار - قلعه گنج، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، از مورخ ۳ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲۴ – محور یاسوج - باغچه سادات، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۳ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وضعیت آب و هوا در نهم فروردین

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در روز شنبه در استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز و جنوب‌شرق کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آزادراه چالوس مرزن آباد وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی صراط دلیل نبود ایمنی کافی مسدود واقع در استان کرمانشاه واقع دراستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و  محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد،  اسپکه – بمپور،  یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و  گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی