Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، شامگاه جمعه هشتم فروردین ماه، اعتراض مجدد عوامل سریال پایتخت به سانسور این مجموعه و عصبانیت آریا عظیم‌نژاد از کشیدن کاریکاتورش ازجمله حواشی بود که در این روز تلویزیون با آن مواجه شد.

شب گذشته محسن تنابنده و آرش عباسی (نویسنده) نسبت به سانسور سریال پایتخت واکنش نشان دادند.

محسن تنابنده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «میان پایتخت ما و پایتختی که می‌بینید، تفاوت از زمین تا آسمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی نسخه سانسور شده را هم سانسور می‌کنند.»

آرش عباسی نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دقیقا هرجایی که می‌بینم دیالوگ‌های پایتخت حذف شده،‌ زمانی به خودم میام که تیتراژ آخر داره پخش می‌شه. سانسور مثل خون در رگ ما جاری است. نویسنده به‌طور ذاتی آموخته است که برای روی صحنه رفتن، روی پرده رفتن یا روی صحنه رفتن اثرش، خودش باید و باید و باید اولین سانسورچی باشد. دو راه بیشتر هم ندارد. یا باشد یا کار نکند. ما راه دوم را نرفتیم، برای همین راه اول را با همه‌ی زخم‌هایش انتخاب کردیم. پس به این زخم نمک نپاشید.»

همچنین در برنامه عصر جدید که شب گذشته از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، شرکت‌کننده‌ای به نام محمد پوررضا از داوران برنامه پرسید که اگر به حرفه فعلی خود مشغول نبودند، چه حرفه دیگری را انتخاب می‌کردند. سپس به کشیدن کاریکتور آنها پرداخت.

آریا عظیمی‌نژاد که بعد از تمام شدن کاریکاتور تا حدودی از اثر ارائه شده ناراضی بود در صحبت‌هایی گفت: «در این اثر می‌توان شباهت من با خانم نونهالی را دید. البته بحث این نیست، به هر حال کلیتی وجود دارد. فکر کنید ما نیستیم و این اثر را خارج از فضای عصر جدید به شخص دیگری نشان دهید. فکر نمی‌کنم کسی متوجه می‌شد که ما هستیم. علاوه بر این ما در زمینه کاریکاتور خیلی اتفاقات خوب و درخشان دیدیم.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایتخت تلویزیون زمین کاریکاتور سانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد

یک هواپیمای مسافربری کویتی که از فرودگاه بین المللی بانکوک به پرواز درآمده بود، به دلیل دعوای زنان کویتی مجبور به بازگشت به فرودگاه و فرود اضطراری شد.

به گزارش شفقنا؛ این هوپیما پس از دعوای شدید و خشونت آمیز چند زن کویتی و زد و خورد آنها، مجبور به بازگشت به فرودگاهی شد که از آن به پرواز درآمده بود.

براساس این گزارش، این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی کویت، از تایلند به مقصد کویت به پرواز در آمده بود که با دعوای  شدید چند زن کویتی و حمله به افسر امنیتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

دادستان عمومی کویت امروز(یکشنبه) اعلام کرد: این نزاع، خلبان هواپیما را مجبور کرد تا به منظور حفظ امنیت سرنشینان آن به فرودگاه بانکوک برگردد.

براساس اعلام دادستان کویت، پرونده متهمان به منظور رسیدگی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

مطالعه بیشتر: استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود
در گزارش رسانه ها هویت مسافرانی که با هم درگیر شده بودند، مشخص نشده و تنها به کویتی بودن انها اشاره شده است. براساس بیانیه خطوط هوایی کویت، این نزاع باعث هرج و مرج در هواپیما و نگرانی دیگر مسافران و تاخیر در  پرواز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سانسور شعر حافظ به سبک پیمان یوسفی در پایان مسابقه استقلال - ذوب‌آهن
  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • سیگار کشیدن چگونه به قلب آسیب وارد می‌کند؟
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس