Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:45:04 GMT

۵۰۰ تن گوشت مرغ در اردبیل خریداری و ذخیره می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۵۰۰

۵۰۰ تن گوشت مرغ در اردبیل خریداری و ذخیره می‌شود

حسین وطندوست روز شنبه در جلسه ساماندهی مرغ گوشت مازاد بر نیاز استان افزود: اداره کل پشتبیانی امور دام استان از طریق اتحادیه مرغداران می‌بایست نسبت به عقد قرارداد و خرید این مقدار گوشت مرغ جهت ذخیره‌سازی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بیشتر صنوف مصرف کننده گوشت مرغ شده ، افزود:با توجه به شرایط حاکم و تعطیلی مراکز خدماتی ، هتل‌ها و رستوران‌ها و عدم پذیرش مسافران تقاضای مرغ تولیدی استان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اقتصادی استانداری اردبیل افزود: سازمان حمایت از مصرف کنندگان جهت حفظ زنجیره تولید و رعایت حال مصرف کنندگان از ظرفیت‌های ذخیره سازی و سردخانه‌های استان و در صورت لزوم سردخانه‌های سایر استان ها مطابق دستورالعمل‌های فنی بهره مند شود.

وطن دوست گفت: کشتارگاه‌های استان آمادگی خود را با ظرفیت دست‌کم  کشتار ۲۰هزار قطعه در روز اعلام کرده‌اند.

مهندس نوبخت اژدری معاون بهبودتولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز چند روز پیش اعلام کرد که مرغ تولیدی مرغداران  بدون محدودیت و با قیمت تضمینی ۱۲۷ هزار ریال و به صورت نقدی  خریداری می‌ شود.

وی بیان‌کرد: گوشت مرغ خریداری شده  در بسته‌بندی یک کیلو و ۲۰۰ گرم تا یک کیلو و ۸۰۰ گرم خواهد بود.

او این اقدام را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و تنظیم بازار ذکر کرد.


 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تنظیم بازار حمایت از مصرف کنندگان سازمان جهاد کشاورزی استان گوشت مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۷۰  هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۱۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری