Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:15:32 GMT

توزیع ملزومات بهداشت فردی در گیلان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۵۳۶

توزیع ملزومات بهداشت فردی در گیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا تاکنون ۷۰ هزار ماسک با کمک خیران و مردم تولید و بین شهروندان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله زاده امام جمعه خمام هم افزود: بسیجیان قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی خمام خودجوش و داوطلبانه برای کمک به شهروندان تاکنون بیش از ۶۵ هزار ماسک و ژل ضد عفونی کننده تولید و بین شهروندان برای مقابله با کرونا توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حضور داوطلبانه  و خود جوش بسیجیان قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی ،گفت: ۶۰ بسیجی در ۲ شیفت کاری ماسک‌ها را تولید کردند.

ایمان محمد پور نیک بین شهردار سیاهکل هم  افزود : برای پیشگیری از شیوع کرونا  ۲۰ هزار ماسک و دستکش رایگان بین شهروندان این شهرستان توزیع شده است .
او در پایان تصریح کرد: بانوان سیاهکلی این تعداد دستکش و ماسک را تولید کردند که در بین شهروندان توزیع شد.

 

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اخبار سلامت بین شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد