Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است درس مهمی که "کرونا" به ما داد صبوری است و باید به تلاشِ جامعه پزشکی کشور دست‌مریزاد گفت. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، الهام پاوه‌نژاد که مهمان برنامه رادیویی "فرش بنفشه" بود، گفت: امیدوارم تلخی سال سنگینی که همه هموطنان ما را درگیر کرده است از بین برود و از کشور و سرزمینمان دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم کل کره زمین به آرامش، سلامت و سبزی برسند و حال همه بهتر باشد در روزهای آینده. امروزهفته چهارم است که در قرنطینه‌ام؛ بدون اغراق سه بار برای خرید و دکتر بیرون رفته‌ام. یعنی همه کارها را در سه روزی که بیرون بوده‌ام انجام داده‌ام. همه کارهای واجب را انجام داده‌ام و بعد درگیر ضدعفونی و اینها بوده‌ام. 

این بازیگر در ادامه در پاسخ به این سوال که دوست داشتید در باز شود و چه کسی داخل شود، افزود: تا شب گذشته مادرم منزل من بود. به خاطر قرنطینه پیش خودم آورده بودمش. از دیشب به منزل خواهرم رفته است. بنابراین طبیعتاً یک پله دورتر می روم و از نزدیکان درجه یک کمی دورتر می‌شوم. آرزو می‌کنم درباز شود و دوستانم بریزند در خانه. خصوصا چون روز جهانی تئاتر است خیلی دلتنگ دوستان تئاتری‌ام و دلم می خواهد ببینمشان.

پاوه نژاد تأکید کرد:یکی از مهمترین درس‌هایی که کرونا به ما داد صبوری است. اگر در شرایط عادی به ما می‌گفتند چنین چیزی را شاید این مقدار صبوری را در خودمان نمی‌دیدیم. امروز یک پیامی برای من آمده بود که خیلی جالب بود برای من. می‌دانید که در این روزها پیغام‌های تکراری زیادی می‌آید. این پیغام از منظر جدیدی به این ماجرا نگاه کرده بود. گفته بود ناراحتید از اینکه در خانه نشسته‌اید. فکر کنید شرایط برعکس بود و می‌گفتند شما باید تا مدتی که نمی دانیم خارج از منزلتان زندگی کنید. این واقعاً نکته جالب و ظریفی بود. گفته بود شما الان در خانه امن خودتان در اتاق خودتان در بستر خودتانید. همه چیز در دسترس‌تان قرار دارد. این نیمه پر لیوان است که ما از دیدنش غافل می‌شویم و فکر نمی‌کنیم که شرایط می‌توانست از این هم بدتر باشد.

فرهاد آئیش: خیلی‌ها جنبه‌های مثبت قرنطینه را می بینند

او در ادامه درباره تلاش‌های کادر پزشکی بیمارستان‌ها در روزهای بحران کرونا گفت: در گزارشی خواندم که پرستاری می‌گفت 15 ساعت است این لباس تن او است و وقتی این را می‌پوشند نه می‌توانند چیزی بخورند نه حتی می‌توانند دستشویی بروند. یعنی اینقدر عجیب و سخت است تحملش. واقعاً این دست مریزاد دارد. امیدوارم همه جوره هزاربرابرش برگردد به آنها که حتماً برمی‌گردد.

"فرش بنفشه" به تهیه‌کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور  با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت 17 از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه

گریت‌وال موتور مدل ۲۰۲۴ Ora ۳ خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، Ora ۳، ۲۰۲۴ به عنوان یک مدل فیس‌لیفت سالانه، طراحی داخلی و خارجی مدل قدیمی را ادامه می‌دهد، دو رنگ خارجی جدید برای این مدل اضافه شده و چندین پیکربندی خودرو بهینه شده است. کل سری مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های سیاه شده و عملکرد شارژ V ۲ L عرضه می‌شود.

علاوه بر این، کابین خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند. یک فرمان دو پره، صفحه‌نمایش دوگانه متشکل از نمایشگر ۷ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و یک پنل شارژ بی‌سیم نیز در کنسول مرکزی وجود دارد.

تریم پریمیوم به‌صورت استاندارد با سانروف پانوراما ارائه می‌شود، در حالی که تریم لوکس به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های کمک رانندگی پیشرفته L ۲ ارائه می‌شود.

قدرت تولیدی از یک موتور برقی در محور جلو تامین می‌شود که حداکثر توان ۱۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۲ نیوتن متر را تولید می‌کند. دو محدوده برد برای این خودرو ارائه می‌شود: ۴۰۱ کیلومتر و ۵۰۱ کیلومتر. مشخصات باتری در حال حاضر به طور رسمی فاش نشده است.

Ora ۳ تاکنون وارد بازار‌های آلمان، بریتانیا، سوئد، تایلند، استرالیا، برزیل و مکزیک شده و فروش تجمعی آن از ۲۲۰ هزار دستگاه فراتر رفته است. در آینده نزدیک، گریت وال موتور قصد دارد تا Ora ۳ را به ۹۲ کشور دیگر در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، شمال آفریقا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اوراسیا و منطقه آسه‌آن معرفی کند. بازه قیمتی Ora ۳ از حدود ۱۴۶۰۰ دلار آغاز و تا ۱۸۷۰۰ دلار ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها