Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح شنبه در بازدید از چند واحد تولید ماسک در سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صمت استان سمنان ۱۹۵ هزار عدد انواع ماسک را به شبکه بهداشت و درمان تخصیص داده است، ابراز کرد: این ماسک‌ها از نوع ان ۹۵ پزشکی بوده و از سوی وزارتخانه در شبکه بهداشت و درمان استان توزیع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان این ماسک‌ها را در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود داده تا بین بیمارستان‌ها و پرسنل خود توزیع کنند، افزود: این موضوع در راستای انجام رسالت صمت در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس هماهنگی‌های خوبی در سطح استان بین واحدهای تولیدی، صنعت معدن، استانداری و… وجود دارد، ابراز کرد: ماحصل این هماهنگی‌ها خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه تولید، تأمین و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و… است.

تشنه دل با بیان اینکه در بخش تولید ملزومات بهداشتی شاهد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در استان سمنان هستیم، گفت: برخی کارخانه‌های استان با تغییر خط و یا ایجاد خط تولید جدید به تولید محصولات بهداشتی و اقلام ضروری افزوده‌اند اما از سوی دیگر باید گفت مهمترین مشکل برای واحدهای تولیدی، تأمین مواد اولیه از قبیل الکل برای واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی و تأمین پارچه و کش برای واحدهای تولیدکننده ماسک محسوب می‌شود.

وی افزود: برای رفع کمبودها و مشکلات در سطح ملی و استانی اقدامات خوبی صورت پذیرفته که توزیع اقلام و مواد اولیه بر اساس ظرفیت تولید و بر حسب سهمیه بندی هر استان از سوی وزارت صنعت معدن از جمله این اقدامات است.

سرپرست صنعت معدن و تجارت استان سمنان در خاتمه و با بیان اینکه اولویت صمت برای توزیع اقلام بهداشتی مراکز درمانی استان سمنان هستند، گفت: برای تأمین اقلام موردنیاز مردم با همکاری استانداری و اداره کل پست استان سامانه توزیع آنلاین و خرید اینترنتی اقلام بهداشتی اجراشده که شهروندان بدون مراجعه حضوری به واحدهای صنفی و داروخانه‌ها می‌توانند از اقلام بهداشتی موردنیاز بهره مند شوند.

کد خبر 4887529

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان شبکه بهداشت و درمان ماسک طبی سمنان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی بارش باران سیلاب طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری سال جهش تولید اقلام بهداشتی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است