Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه تهران در پیامی درگذشت آیت الله سیدمحمود مجد را تسلیت گفت و یادآور شد: این عالم جلیل‌القدرطی سنوات ممتد از هیچ اقدامی در حمایت از آرمان‌های‌ امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و نظام اسلامی دریغ نکرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، در پی ارتحال مؤسس و مسؤل مدرسه‌ علمیه‌ باقرالعلوم (ع) غرب تهران، آیت الله سیدمحمود مجد، پیام تسلیتی از سوی آیت الله «رشاد» رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه تهران منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی که از پیشکسوتان حوزه علمیه تهران بود، بر اثر عارضه قلبی در روز جمعه هشتم فروردین ماه دار فانی را وداع گفت.  

 

متن پیام آیت الله رشاد به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون 

 

خبر ارتحال مسؤل مدرسه‌ علمیه‌ باقرالعلوم (ع)، روحانی خدوم و مردمی غرب تهران، آیت الله سید محمود علاءالدین‌هاشمی مجد (طاب ثراه) مایه‌ تاثر عمیق شد. 

 

بنده‌کمترین با چهل و پنج سال سابقه آشنایی با این عالم جلیل القدر، شهادت می‌دهم که او خود را یکسره وقف ترویج تعالیم مکتب اهل بیت (س)، خدمات فرهنگی ـ اجتماعی و تربیت طلاب جوان کرده بود و طی سنوات ممتد از هیچ اقدامی در حمایت از آرمان‌های‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (دام ظلّه) و نظام اسلامی دریغ نکرد. 

 

اینجانب، از سوی خود و اعضای محترم شورا و مدیریت حوزه‌های علمیه‌ی استان، این ضایعه‌ مولمه را به بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او علو درجات و حشر با اجداد طاهرینش، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنم.

 

گفتنی است، آیت الله سیدمحمود مجد بامداد جمعه، هشتم فروردین ماه بعد از یک دوره بیماری در بیمارستان درگذشت و به دیار باقی شتافت.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله رشاد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی