Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@04:04:19 GMT

سرخط خبر‌های مهم جهان در ۹ فروردین

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۹۸۸

سرخط خبر‌های مهم جهان در ۹ فروردین

خبرگزاری میزان- از مهم ترین خبرهای ساعات گذشته می توان به افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در آمریکا و هشدار اخیر فرماندهان نظامی آمریکا درباره هرگونه عملیات در عراق اشاره کرد. تاریخ انتشار: 10:33 - 09 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۵۶۳

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌هایی که طی ساعات گذشته در جهان به وقوع پیوسته اند به شرح زیر است:

*دستور فوری ترامپ به جنرال موتورز

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، قانون دفاعی این کشور را امضا و از شرکت جنرال موتورز خواست تا تولید فوری دستگاه‌های تنفسی را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید سرخط خبر‌های مهم جهان در ۸ فروردین

 

*گزارش نیویورک تایمز درباره تصمیم جدید پنتاگون

نیویورک تایمز، در گزارشی نوشت که پنتاگون اخیرا دستور عملیات در عراق را صادر کرده است، اما فرماندهان نظامی آمریکا در عراق نسبت به اجرای آن هشدار دادند.

*شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا رکورد زد

دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفته که بیشترین آمار در جهان به شمار می‌رود.

*حمله رژیم صهیونیستی به غزه و بیت حانون

رژیم صهیونیستی جمعه شب شمال غزه و شرق بیت حانون را در چند نوبت هدف حمله قرار داد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا تحولات بین الملل عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد