Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه طرح ترافیک سال ۱۳۹۹ از ۱۶ فروردین ماه آغاز می‌شود، گفت: بنابر اعلام شورای ترافیک تهران، ساعت محدوده‌های ترافیکی نیز به روند گذشته یعنی از ۸ صبح الی ۱۷ عصر تا اطلاع ثانوی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره نحوه اجرای طرح ترافیک در ایام نوروز، گفت: به تبعیت از سال‌های گذشته، طرح ترافیک در ایام نوروز اجرا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: طرح ترافیک سال ۱۳۹۹ نیز از ۱۶ فروردین ماه آغاز می‌شود. بنابر اعلام شورای ترافیک تهران، ساعت محدوده‌های ترافیکی نیز به روند گذشته یعنی از ۸ صبح الی۱۷ عصر تا اطلاع ثانوی خواهد بود.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه رزرو روزهای تردد در سامانه «تهران من» برای همه شهروندان اعم از ساکنان محدوده طرح یا ساکنان غیر از محدوده طرح الزامی است، بیان کرد: شهروندان قبل از ورود به حلقه اول و دوم ترافیکی باید طرح ترافیک را رزرو کنند و حساب شهروندی‌شان اعتبار کافی داشته باشد.

به گزارش شهرنوشت، کاهش ساعت محدوده ترافیکی از تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ با تصمیم گیری شورای ترافیک تهران تا اطلاع ثانوی انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح ترافيك ویروس کرونا طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X ۵۵ پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اصلاح ۴۴ نقطه از گره‌های ترافیکی مشهد تا پایان سال جاری
  • شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی