Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:08:58 GMT

شاگرد کی روش جانشین گومیس در الهلال

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۴۶۱

شاگرد کی روش جانشین گومیس در الهلال

رسانه های سعودی از نقشه های جدید سران باشگاه الهلال برای تغییری بزرگ در خط حمله برای فصل آتی پرده برداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که روند مذاکرات برای تمدید قرارداد بافتیمبی گومیس فرانسوی به بن بست خورد تا این بازیکن با ترس از فراگیر شدن شیوع کروناویروس در صدد بازگشت به فوتبال اروپا باشد،باشگاه سعودی در اقدامی جالب نقشه ای بزرگ برای تغییر بزرگ در خط حمله کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارم نیوز نوشت:«رادامل فالکائو ستاره 34 ساله و کاپیتان تیم ملی کلمبیا که این روزها در گالاتاسرای ترکیه حضور دارد فصل آتی به ریاض کوچ می کند تا با قراردادی سنگین و نجومی پیراهن قهرمان آسیا را برتن کرده جایگزین بافتیمبی گومیس شود».

 

 

 

به نوشته ارم نیوز و سایر رسانه های سعودی شاگرد پابه سن گذاشته کارلوس کی روش در تیم ملی کلمبیا که در میان طرفدارانش با لقب "ببرکلمبیا"شناخته می شود با دستمزدی 7 تا 8 میلیون یورو خالص برای هر فصل راهی الهلال خواهد شد که این رقم پرداختی تاکنون در باشگاه های سعودی سابقه نداشته است.

تیم ملی کلمبیا عربستان الهلال عربستان رادامل فالکائو‌ کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کلمبیا عربستان الهلال عربستان رادامل فالکائو کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احساس خاندوزی در پیام خود که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد دیدار با همتای سعودی خود را بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت کرد و بر تدوین نقشه راه همکاری اقتصادی در بخش دولتی-خصوصی و سرعت اجرای آن تاکید کرد.

کد خبر 6092655

دیگر خبرها

  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد