Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@19:56:24 GMT

تبریک نیروی انتظامی به مناسبت روز پاسدار

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۵۵۵

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام  پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی روز پاسدار را که مصادف با سالروز ولادت امام حسین (ع)، سید و سرور سالار شهیدان و اسوه ایثار است، تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

"روز پاسدار، یادآور رشادت و ایثارگری های دلاور مردان و هچنین یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین(ع) است که اکنون همچون دژی مستحکم در جهت رسیدن به حق و حقانیت و سرافرازی ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمامی عرصه ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی ناپذیر اسلام است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام ضمن گرامیداشت روز پاسدار و یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی"، سردار رشید اسلام، ضمن ارج نهادن به رشادت و تلاش های ارزنده پاسداران امنیت کشور در صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون را برای این غیور مردان در سایه عنایت حضرت ولی عصر"عج الله تعالی فرجه الشریف" و نایب برحق ایشان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) مسئلت دارد."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روز پاسدار روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر