Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: با توجه به غربالگری که در سطح کشور و استان انجام شده، تلاش می شود از ورود مبتلایان یک شهر به شهر دیگر جلوگیری شود.

او افزود: همزمان با سراسر کشور مرحله تکمیلی طرح مبارزه با کرونا از ساعت ۲۴ پنجشنبه در استان اردبیل نیز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام جو گفت: این طرح در تمامی شهرهای کشور به مدت ۱۵ روز اجرا می شود و در قالب این طرح  ورودی ها و خروجی های شهرهای استان کنترل می شود.

استاندار اردبیل افزود: در غربالگری انجام گرفته در استان یک درصد از کل جمعیت استان مشکوک به کرونا هستند که دستورات بهداشتی به آن ها  ارائه  شده است.

بهنام جو با اشاره به کنترل ورودی و خروجی شهرها از مردم خواست از شهری به شهر دیگر عزیمت نکنند تا با مدیریت محلی  شهرها پاکسازی شود.

او گفت:  اگر فردی در شهر مورد نظر اقامت نداشته باشد از ورود وی ممانعت خواهد شد و در صورت خروج از شهر محل اقامت نیز  در طول مسیر در هیچ شهری نباید توقف کنند.

بهنام جو در ادامه با بیان اینکه تعطیلی آیین  سیزده بدر در هفته آینده نیز از جمله بندهای طرح مبارزه با کرونا است، بر   رعایت مردم در پرهیز از حضور در باغ ها و بوستان ها و مراکز گردشگری تاکید کرد.

او افزود:این تعطیلی بخاطر کثرت جمعیت است که در پارک حضور می یابند و در صورت وجود ویروس به نفر بعدی در آنجا سرایت  می کند.

استاندار اردبیل گفت: این اقدامات بخاطر حفظ جان شهروندان است و باید با رعایت این مسائل از طولانی شدن روند ماندن در خانه بکاهند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز گردشگری ویروس کرونا سلامت شهروندان بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید یوسفی‌ فعال فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله ملاباشی شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌ و جرح یکدیگر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد. ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

سرهنگ یوسفی فعال گفت: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کد خبر 847341 منبع: ایران برچسب‌ها استان اردبیل ازدواج - طلاق قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت