Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحبان کسب‌وکار و مراکز فروش و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که به دلیل ویروس کرونا مراکز خود را تعطیل کرده‌اند با نگرانی برگشت‌خوردن چک‌هایشان روبه‌رو شدند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صاحبان کسب‌وکار و مراکز فروش و تجاری و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که به دلیل ویروس کرونا مراکز خود را تعطیل کرده‌اند با نگرانی و دغدغه برگشت خوردن چک‌هایشان به ویژه توسط دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری و دارایی روبه رو هستند و مطالبه‌شان تمدید حداقل 6 ماه چک‌هایشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این صاحبان کسب‌ وکار و فروش و تجاری و واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها که پیشگام توسعه تولید و پویایی اقتصاد واشتغال هستند  به دلیل شرایط به وجود آمده با عدم ایفای تعهدشان که با آبرویشان هم به نوعی بازی می‌شود روبه رو شده‌اند.

تعطیلی مراکز تجاری و اصناف غیرضروری در استان مرکزی ابلاغ شدتعطیلی مراکز تجاری قشم تا انتهای نوروز ادامه دارد؛ عدم پذیرش مهمان در مراکز اقامت

مطالبه اساسی صاحبان کسب وکار از مسئولان استان به ویژه استاندار اردبیل و رئیس کل دادگستری استان این است که صدور برگشت چک‌ها متوقف شود و زمان آن حداقل از طرف ارگانهای دولتی و نیمه دولتی مثل دارایی و شهرداریها و شرکت شهرکهای صنعتی تمدید شود تا بخش خصوصی و بازاریان نیز  ضمن تشویق از آنها تبعیت کنند.

این روزها به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صاحبان کسب وکار و مراکز فروش وتجاری و کارخانجات تولیدی براساس مصوبه ستاد کرونا و برای سلامت مردم مراکز خود را بسته‌اند که این امر باعث مشکلاتی فراوان  برای صاحبان مراکز شده  است که همت و حمایت مسئولان متولی که در اکثر مراکز استانها به این امر پرداخته شده  را برای برطرف کردن این دغدغه‌ها می‌طلبد.

اکثر صاحبان مراکز فروش و تجاری که کالاها و اقلام خود را با چک خریداری و یا جهت ایفای تعهد خود چک داده‌اند، اکنون به دلیل تعطیل بودن مراکز و عدم درآمد با برگشت چک روبه رو شدند که این امر در این شرایط دغدغه و نگرانیشان را دو چندان کرده است.

برخی از افراد در اصناف بازاریان با درک شرایط فعلی از برگشت چک صرف نظر کرده و زمان آن را نیز تمدید کرده‌اند که این اقدام قابل قدردانی و تحسین است.

ولی در این شرایط انتظار حمایت از دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها که برای (عوارض و صدور پروانه ) و اداره کل اقتصاد و دارایی که بیشتر چک‌های صاحبان مراکز به این ارگانها و شرکت شهرکهای صنعتی بوده بسیار زیاد است تا این دستگاه‌ها از برگشت چک صرف نظر کرده و اعلام دارند که زمان آن را  حداقل 6 ماه تا یکسال تمدید کنند تا سایرین نیز به راحتی تبعیت  نمایند.

از  استاندار اردبیل و رئیس کل دادگستری استان و مسئولان متولی نیز انتظار می‌رود تمهیدات و اقدامات لازم را برای برطرف کردن این مشکل اساسی انجام دهند تا صاحبان مراکز فروش که با درک شرایط حدود دو ماهی هست مراکز خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کرده‌اند و درآمد خود را به تصمیم ستاد کرونا و سلامتی مردم ترجیح دادند دغدغه و نگرانی‌هایشان برطرف شود و زمان چک‌هایشان حداقل به مدت 6 ماه تا یکسال تمدید شود تا اوضاع به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صاحبان کسب وکار صاحبان مراکز مراکز فروش مراکز فروش مراکز خود صاحبان کسب چک هایشان برگشت چک روبه رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب

ایسنا/بوشهر رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر گفت: صاحبان صنایع استان جهت جذب دانشجویان بورسیه می‌توانند از طریق سامانه سیب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

محمدرضا صادقی افزود: صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی عنوان کرد : طبق این فراخوان کلیه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در کلیه مقاطع می‌توانند تا 30 اردیبهشت ماه 1403 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی بیان کرد: کلیه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه 1403 درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت