Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری در این پیام آورده‌است: جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی‌اند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کنند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام در جوار حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد؛ جانباز سرافراز محمدعلی کریم‌نژاد از شهرستان قهرمان پرور و ولایتمدار خوی پس از تحمل رنج و مشقت فراوان که یادگار مجاهدت‌های وی در سال‌های جنگ تحمیلی بود، سرانجام در سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار به خیل شهدای دشت کربلا پیوست.

استاندار آذربایجان‌غربی با تبریک و تسلیت شهادت این جانباز سرافراز خدمت خانواده ایشان، مردم شهرستان خوی و استان، علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر و اجر جمیل را برای بازماندگان را از خداوند متعال مسالت کرده است.

شهید سردار محمدعلی کریم‌نژاد در سال ۱۳۶۱ در طی عملیات رمضان در شلمچه به فیض جانبازی نائل شده بود و طی روزهای اخیر به علت بیماری در زادگاه خود، خوی به فیض شهادت رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی امام حسین انقلاب اسلامی جانبازان کربلا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی