Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:11:26 GMT

مرکز مشاوره کرونا در همدان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۱۳۳

مرکز مشاوره کرونا در همدان راه اندازی شد

صالحی گفت: مرکز مشاوره ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان راه اندازی شده است.

«سید میلاد صالحی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مرکز مشاوره ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان راه اندازی شده است.

 

دبیر کمیته خانواده و مشاور ستاد مردمی مقابله با کرونا استان افزود: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 19 با شماره گیری 08134244403 و 08134244404 سوالات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه روانشناسان مجربی در این مرکز آماده ارائه خدمات به مردم هستند گفت: این کارشناسان در زمینه‌های بهداشت روانی، ایجاد نشاط، امید بخشی، کودک و نوجوان، مهارت‌های زندگی، معنویت و دین، اضطراب و هراس ناشی از بیماری کرونا آماده ارائه مشاوره هستند.

 

صالحی با بیان اینکه این مرکزبه دنبال استفاده از ظرفیت مجموعه‌های مردمی و متخصصین امر بوده است گفت: در این مرکز مشاوره کرونا، 25 کارشناس و مشاور مجرب همه روزه در دو شیفت آماده پاسخگویی به سوالات هم استانی‌ها و همشهریان است.

 

صالحی اضافه کرد: پویش کتابخوانی «با یار مهربان در خانه» در راستای غنی سازی اوقات فراغت در ایامی که به دلبیل شیوع کرونا همگان مجبور به حضور در منزل هستند راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این پویش به همت ستاد مردمی مقابله با کرونا استان و همکاری ارگان‌های مردمی محتلف در استان راه اندازی شده است، گفت: در این پویش دو کتاب محور مطالعه است.

 

دبیر کمیته خانواده عنوان کرد: دو کتاب «مهارت‌های دینی زندگی» و «ازدواج سالم» معرفی شده برای این پویش هستند که در این طرح، از 10 فروردین ماه به مدت 20 شب از میان افراد حاضر در طرح، قرعه کشی به عمل می‌آید و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

 

دبیر کمیته خانواده و مشاور ستاد مردمی مقابله با کرونا استان ابراز کرد: این پویش فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها سطح دانش زندگی خود و سرانه مطالعه را افزایش دهند

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته خانواده ستاد مردمی مقابله با کرونا میلاد صالحی مرکز مشاوره ستاد مردمی مقابله با کرونا راه اندازی شده مرکز مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود