Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمپور گفت: پاسداری یعنی حراست و نگهبانی؛ واین دو اصل مهم زمانی لازم وضروریست که هدفی با ارزش در راستای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های دینی در جامعه وجود داشته باشد که بتوان از آن حراست و حفاظت نمود.

«علی اکبر کریمپور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: نامگذاری زادروز باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به‌عنوان روز پاسدار توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نشان از تدبیر حکیمانه آن فرزانه دوران و تکریم فضیلت‌ها و ویژگی های این نهاد مقدس و بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه حساس و سرنوشت ساز کشور  حضوری به‌موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه برای تبیین فلسفه نامگذاری روز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) به نام روز پاسدار در ابتدا می‌بایست به تعریف مفهوم پاسداری بپردازیم، تصریح کرد: پاسداری یعنی حراست و نگهبانی؛ این دو اصل مهم زمانی لازم وضروریست که هدفی با ارزش و مقام والا در جامعه وجود داشته باشد که بتوان از آن حراست و حفاظت نمود.

 

 وی اظهار داشت: بی شک یوم الله سوم شعبان، روز پاسدار یادآور ایثار و رشادت سروقامتان سبز پوشی است که با تأسی به سیره امام حسین (ع) و دنباله روی از فرهنگ غنی و انسان ساز عاشورا، زیباترین صحنه‌های حماسه و ایثار را در تاریخ 40 ساله انقلاب و نظام اسلامی آفریده و حسینی شدن و حسینی زیستن را در عرصه جنگ سخت و جنگ نرم به منصه ظهور رسانده اند.

 

 

وی ادامه داد: امروز نیز در صحنه خدمت به مردم حضوری جانفشانانه دارند و در راستای مقابله با ویروس کرونا با تشکیل گروههای جهادی خدمت گذار مردم هستند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه امام حسین (ع) بهترین الگو برای رهروان راه حقیقت است و بایستی دوستداران ایشان در تمام زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از آن حضرت پیروی کنند، تاکید کرد:ا مام حسین (ع) به عنوان انسان کامل در زمینه اخلاق بهترین اسوه و الگوی ما هستند.

 

کریمپور بیان کرد: مطالعه اخلاق نیک، رفتار ستوده و معاشرت‌های دلنشین آن حضرت با انسان‌های زمان خود، آموزه‌های عالی دینی، اجتماعی و فردی را برای هر انسان آزاده‌ای به ارمغان می‌آورد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز پاسدار استان همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پاسدار امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه