Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@10:48:43 GMT

بازتاب اقدام خیرخواهانه طارمی در رسانه‌های پرتغالی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۷۷۹

بازتاب اقدام خیرخواهانه طارمی در رسانه‌های پرتغالی

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم ریوآوه، در ایران کشور مادری خود فعالیت‌هایی را در راه مبارزه با کرونا آغاز کرده است.

طارمی عنوان کرده است شرایط را در کشور خود کاملا زیرنظر دارد و با ایجاد کمپینی ۸۰ هزار ماسک را به بوشهر خواهد فرستاد. بوشهر شهری است که طارمی در آن رشد یافته است و حالا این بازیکن که در لیگ پرتغال بازی می‌کند به دنبال این است که به کمک همشهری‌های خود بشتابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طارمی عنوان کرده است در این روز‌هایی که فوتبال تعطیل است و او در خانه مانده است، اخبار ایران را دنبال می‌کند و تصمیم گرفته است کمپینی ایجاد کند تا به مردمی که با کرونا مبارزه می‌کنند، کمک کند. در اولین اقدام ۸۰ هزار ماسک به بوشهر برده خواهد شد تا مردم ایران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. در همین راستا او وعده داده تا یک ماه آینده هفته‌ای ۲۰ هزار ماسک بین مردم بوشهر توزیع کند.

رسانه‌هایی نظیر SAPO Sports، zerozero، و State Journal در کشور پرتغال ضمن اقدام تحسین برانگیز مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، این خبر را بازتاب دادند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال طارمی رسانه های پرتغال ویروس کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است