Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی به منظور محافظت از سلامت بازیکنان، مربیان و تیم همراه در برابر ویروس کرونا تمامی مسابقات خود را تا پایان مرداد ماه لغو کرد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان طی نامه‌ای از سوی رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی مسابقات جهانی 2020 تا پایان مرداد ماه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولگ ماتیتسین، رئیس فیزو اظهار داشت: امنیت ورزشکاران و تیم همراه در حال حاضر بزرگترین اولویت ماست. لغو مسابقات جهانی فیزو تصمیم ساده‌ای نبود، اما با بررسی تمام جوانب در شرایط حاضر این تصمیم منطقی‌ترین تصمیم ممکن برای فیزو بود.

کمیته مسابقات جهانی فیزو به امکان‌سنجی برگزاری برخی از این مسابقات در سال 2021 را می‌پردازد و تصمیم نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد. البته این تصمیم به تقویم فدراسیون جهانی و مسابقات به تعویق افتاده المپیک نیز بستگی خواهد داشت.

بشیریان، عضو کمیته توسعه فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشگاهی شد

رقابت‌های لغو شده، فوتبال آمریکایی، هندبال، دوچرخه‌سواری، گلف، والیبال ساحلی، فلوربال، سه‌گانه، ووشو، قایقرانی، جهت‌یابی، فوتسال، اسکواش و موی تای هستند.

قرار بود تیم‌های دانشجویان ایران در رقابت‌‌های سه‌گانه، ووشو و قایقرانی شرکت کنند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون ورزش های دانشگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های دانشگاهی فدراسیون ورزش های دانشگاهی فدراسیون بین المللی ورزش ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی