Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: «یوم‌الله دوازدهم فروردین» به عنوان شاخص ملی و میزان و تراز انقلاب اسلامی و روز تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ایرانیان و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تعیین سرنوشت خود؛ به عنوان گوهری تابناک و گرانسنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک اعیاد عظیم شعبانیه به ویژه میلاد فرخنده و موفورالسرور آخرین منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم «ارواح العالمین لمقدمه الفداء» و بهار طبیعت و آغاز سال نو، سالی که با تدبیر راهگشا و جهت دهی مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در راستای مقاومت اقتصادی و رونق کسب و کار و تولید داخلی، سال «جهـش تـولیـد» نام گرفته؛ «یوم‌الله دوازدهم فروردین» را به عنوان شاخص ملی و میزان و تراز انقلاب اسلامی و روز تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ایرانیان و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تعیین سرنوشت خود؛ به عنوان گوهری تابناک و گرانسنگ دانست.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آموزه‌های سراسر نورانی اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» و مکتب حضرت امام خمینی «رحمه الله علیه» به الگویی بی‌بدیل و نمونه‌ای کارا و اثر بخش در مقابله و مبارزه با استکبارجهانی و مصداق اتم آن، آمریکای مستکبر و صهیونیست بین الملل برای سایر ملت‌ها و دولت‌های مستقل، آزاده و آزادیخواه جهان به ویژه کشور‌ها و دول اسلامی بدل گشته، که پس از عبور موفقیت آمیز و امیدوار کننده از گردنه‌های سخت تاریخی؛ به فرموده مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» هم اینک حساس و خطیر‌ترین شرایط را در پیچ بزرگ تاریخی پیش رو داشته که بایستی با دوری از اختلاف و تفرقۀ معاندان و منافقان؛ و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه با اجرای کامل سیاست‌های کلان مدیریت جهادی در میدان عمل و پیاده سازی جهاد اقتصادی همراه با ایجاد جهش در تولید داخلی و ملی و حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی و اتکا به توان جوانانِ برومندِ مؤمنِ انقلابی و مدیریت هوشمندانۀ مسئولان در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و سیاسی و گذر از مشکلات موجود، به ویژه ویروس منحوس کرونا، به چشم انداز ایران اسلامی در افق سال ۱۴۰۴ و ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» درگام دوم انقلاب نائل آییم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوم الله 12 فروردین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شد که نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاثیر جنگ هراسی بر اقتصاد ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است که در حال مبارزه با تحریم، جنگ و تهدیدات مختلف است و چنانچه قرار بر این بود که فضای جنگ هراسی بر آن تاثیر بگذارد، قطعاً اقتصاد ایران باید تا امروز متلاشی می‌شد و از بین می‌رفت.

وی افزود: شاید آنچه که به عنوان جنگ هراسی مطرح می‌شود، در مقاطعی در گذشته تاثیراتی به همراه داشته، اما امروز دیگر تاثیراتی که مورد انتظار دشمن است را مشاهده نمی‌کنیم چراکه ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی مقاوم تبدیل شده‌ است.

این نماینده مجلس با اشاره به عملیات «وعده صادق» که در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، تاکید کرد: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شدند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

سنگدوینی با تاکید بر لزوم ایجاد اطمینان در فضای اقتصادی کشور درباره بی تاثیری جنگ هراسی بر اقتصاد گفت: ما مسئولان نظام باید به مردم اطمینان دهیم که نباید دیگر نسبت به فضای جنگ هراسی و تاثیرات آن بر تکانه‌های اقتصادی نگرانی داشته باشند؛ نتیجه این رفع نگرانی‌ها بی شک ثبات و آرامش اقتصادی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟