Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@08:07:01 GMT

رومنیگه شایعه معاوضه آلابا با سانه را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۹۵۸

رومنیگه شایعه معاوضه آلابا با سانه را تکذیب کرد

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ شایعه معاوضه مدافع - هافبک اتریشی این تیم با بال آلمانی منچسترسیتی را تکذیب کرد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» اخیراً با انتشار گزارشی مدعی شده بود باشگاه بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن لروی سانه از منچسترسیتی حاضر است دیوید آلابا را به این باشگاه انگلیسی پیشنهاد دهد، اما مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ شایعه معاوضه مدافع - هافبک اتریشی این تیم با بال آلمانی منچسترسیتی را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ گفت: با توجه به چیزی که شنیدم، شایعه شده ما مایلیم دیوید آلابا را به منظور معاوضه با لروی سانه به منچسترسیتی بدهیم، اما خیلی شفاف می‌گویم که این شایعه به مانند «افسانه‌های برداران گریم» است و حقیقت ندارد. خیلی واضح می‌گویم که ما چنین گزینه‌ای را در نظر نداریم و برای این مورد در بازار نقل‌وانتقالات حضور نخواهیم داشت.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن با اشاره به تلاش این باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنانی همچون دیوید آلابا، مانوئل نویر، تیاگو آلکانتارا و توماس مولر که قرارداد فعلی‌شان در پایان ماه ژوئن 2021 به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: مایلم تأکید کنم که ما در حال حاضر با بازیکنانی صحبت می‌کنیم که قراردادشان در سال 2021 به پایان می‌رسد. نویر، مولر، تیاگو، آلابا و دیگران شایستگی‌های زیادی برای بایرن دارند و این باید در تصمیم‌گیری‌های ما لحاظ شود.

درخواست بایرن مونیخ از تِراِشتگن برای عدم تمدید قرارداد با بارسلونا

رومنیگه همچنین درباره استراتژی این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو در نتیجه تأثیر شیوع ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: هیچکس امروز دقیقاً نمی‌داند که بحران ویروس کرونا در هفته‌ها و ماه‌های آینده چه تأثیری روی فوتبال خواهد گذاشت، بنابراین ما موضوع جذب بازیکنان جدید را فعلاً کنار گذاشته‌ایم.

وی صحبت‌های خود را این‌طور به پایان برد: من اما می‌توانم امروز یک چیز را پیش‌بینی کنم و آن اینکه هم رقم نقل‌وانتقالات و هم دستمزدهای بازیکنان توسط تمامی باشگاه‌های اروپایی دوباره مورد بررسی قرار خواهد گرفت. عرضه و تقاضا باعث تنظیم بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی بایرن مونیخ منچسترسیتی بایرن مونیخ باشگاه بایرن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در چلسی باب میل پوچتینو پیش نمی‌رود. با وجود تلاش‌های این مربی آرژانتینی برای بهبود شرایط تیمش، اما همچنان شایعاتی در مورد اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نام هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اکنون به‌عنوان یک نامزد محتمل برای جایگزینی همتای خود در چلسی مطرح شده است.

بر اساس گفته کریستین فالک، خبرنگار آلمانی نشریه بیلد، فلیک دوست دارد در لیگ برتر مربی‌‌گری کند و برای این کار به شش تیم بزرگ این لیگ نیم‌نگاهی دارد. او قبل از سرمربی‌گری تیم ملی آلمان با تاتنهام مذاکراتی داشته است.

گزینه چلسی هم بسیار جالب است، چراکه او پس از اخراج فرانک لمپارد از باشگاه، با آبی‌ها مذاکره کرده و بین او و مارینا گرانوسکایا، مدیر سابق چلسی، تماس تلفنی برقرار شده است اما به این دلیل که او در آن زمان در بایرن مونیخ وضعیت خوبی داشت، تصمیم گرفت این پیشنهاد را قبول نکند.

با این حال در آن زمان هم گزینه چلسی برای او جذاب بود و اکنون هم این علاقه وجود دارد. در سمت دیگر آبی‌ها هم می‌دانند فلیک مایل به هدایت این باشگاه است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اخبار جدیدی مرتبط با این موضوع به گوش برسد.

دیگر خبرها

  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید