Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، یزدان سیف افزود: این تصمیم برای اجرای بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و پیرو دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر کاهش تراکم نیروهای مستقر در دوایر دولتی و عمومی و در راستای ایجاد آرامش در بازار کالاهای اساسی کشور در این برهه زمانی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: به تشخیص مدیران ستادی و استانی، برخی مشاغل که امکان انجام وظایف در خارج از محل اداری و به صورت دورکاری وجود دارد با ارائه ساعات انجام فعالیت در منزل به همراه گزارش کار مربوطه می توانند وظایف خود را در خارج از فضای اداری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف تصریح کرد: با توجه به اهمیت انجام وظایف و فعالیتهای محوله شرکت از یک سو و کاهش تراکم نیروهای موجود در دفاتر ستادی و استانی لازم است بخشی از نیروهای شرکت بازرگانی دولتی ایران حسب کارکردها و وظایف مرتبط، به صورت گردشی، نوبت کاری و شیفت با تاکید دور کاری وظایف خود را به نحوی انجام دهند که ضمن کاهش تراکم حضور فیزیکی افراد، انجام وظایف محوله به ویژه تامین و توزیع کالاهای اساسی با اختلال مواجه نشود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران بخش خصوصی دستور رئیس جمهور کالاهای اساسی بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم

به گزارش جماران؛ یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل چهارشنبه 5 اردیبهشت اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند که گالانت از قرارگاه فرماندهی جبهه شمالی فلسطین اشغالی بازدید کرد، جایی که رایزنی‌های عملیاتی او با فرمانده تیپ «اوری گوردین» و افسران اطلاعات و عملیات و آتش‌نشانی انجام شد.

گالانت مدعی شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی موفق شده اند که نیمی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب لبنان را به شهادت برسانند!

دیگر خبرها

  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم