Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@04:16:44 GMT

موجودی کالاهای اساسی استان در بهترین شرایط قرار دارد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۰۹۷

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت:بر اساس رصد انجام شده از طریق سامانه جامع انبارها و بازدیدهای مستمر میدانی، موجودی کالاهای اساسی در سراسر استان مازندران در بهترین شرایط قرار دارد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هر کالایی را که شهروندان در حوزه اقلام اساسی خانوار احتیاج دارند می توانند به راحتی از فروشگاههایی که در این ایام مجوز فعالیت دارند تهیه کرده و خودشان شاهد فراوانی کالا در سطح فروشگاهها هستند و در این فرصت نیز با اطمینان کامل اعلام می کنیم ذخیره کالا تا چند ماه آینده در انبارها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:با جلسات و پیگیری های انجام شده ،هم اکنون واحدهای تولیدی استان در حوزه مواد غذایی و شوینده ها و مواد بهداشتی به صورت تمام وقت و حتی سه شیفت در حال کار کردن می باشند و تولیدات آنها در سطح بازار در حال عرضه می باشد و هیچگونه کمبودی در این حوزه تا کنون نداشته و مطمئنا نخواهیم داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد:به تمامی شهرهای استان ابلاغ شده که واحدهای خبازی، فروشگاههای گوشت قرمز و مرغ، میوه فروشی ها، فروشگاههای بزرگ عرضه کننده مواد اساسی خانوار باز بوده ضمن اینکه بعضی از اصناف خدماتی با تشخیص فرمانداران شهرستانها اجازه فعالیت خواهند داشت.

مهندس قوانلو در پایان یادآوری کرد:شهروندان عزیز مازندران در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران سازمان صنعت معدن و تجارت کالاهای اساسی گوشت قرمز گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید

علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و یورو ۴۷ هزار و ۸۸ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۶۲ میلیون دلار بوده است.

طرز علی گفت: مجموع میزان ارز صنایع در سامانه نیما ۲ میلیارد ۱۰۸ میلیون دلار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی