Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودزاده آخرین وضعیت فوتبال ایران را در روزهای شیوع کرونا تشریح کرد.

طرفداری- فریبرز محمودزاده از وضعیت فوتبال در روزهای شیوع ویروس کرونا می گوید.

به گزارش فارس، محمودزاده در مورد شرایط نقل و انتقال بازیکنان در سال 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اظهار داشت:

در مبحث نقل و انتقال بازیکنان در فوتبال با توجه به زمان بندی مشخصی که در این زمینه وجود دارد و بازه زمانی نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی مشخص و محدود است احتمال ایجاد تغییراتی در این زمینه از سوی فیفا امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال زمان نقل و انتقالات تابستانی که پیش از این از سوی فیفا 84 روز (12 هفته) تعیین شده بود احتمال دارد بیشتر یا حتی کمتر شود. زیرا هنوز وضعیت مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر دنیا نا مشخص است و معلوم نیست که چه زمانی لیگ ها دوباره کارشان را آغاز و در نهایت به پایان خواهند رساند.

وی افزود:

از سویی دیگر برخی مباحث اصلی و حقوقی در قوانین نقل و انتقالات از سوی فیفا تعیین و ابلاغ می شود که در حال حاضر جهان با بحران ویروس کرونا مواجه شده است و باید ببینیم که مسئولان فدراسیون بین المللی فوتبال چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهند کرد. ممکن است در مورد زمان قرارداد بازیکنان و باشگاه ها نیز مصوبه های جدیدی از سوی فیفا تدوین و ابلاغ شود. به دیلی اینکه حوزه نقل و انتقالات یک استاندارد بین المللی داشته و جنبه حقوقی آن فقط توسط فیفا بررسی، تدوین و ابلاغ می گردد.

محمودزاده در مورد احتمال کاهش دستمزد 50 درصدی بازیکنان فوتبال از سوی فیفا گفت:

در این زمینه هم تابع مراجع بالادستی مثل فیفا هستیم البته هنوز تکلیف برگزاری مسابقات لیگ های کشورمان مشخص نشده و منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و اگر بتوانیم مسابقات لیگ را به پایان برسانیم قطعا بحث کاهش دستمزد بازیکنان فوتبال باشگاه های ایرانی در صورتی موضوعیت پیدا خواهد کرد که با توافق طرفین (بازیکن و باشگاه) صورت بگیرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات سوی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!